بوستان باغ چنار بومهن میزبان ورزشکاران در همایش نور ولایت بود

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نور ولایت درشهرستان پردیس با حضور پرشور ورزشکاران و شهروندان ورزش دوست به مقصد بوستان باغ چنار بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، مبدا حرکت این همایش بزرگ ورزشی خانوادگی از میدان امام رضا(ع) در فاز ۴ شهر پردیس بود و شرکت کنندگان در همایش مسیر پیاده روی به طول تقریبا ۳ کیلومتر را به سمت بوستان باغ چنار شهر بومهن طی کردند.

با هماهنگی انجام شده ، برنامه فرهنگی ورزشی پیاده روی نور ولایت به صورت زنده و مستقیم دربرنامه صبح و نشاط از شبکه سه رسانه ملی پخش شد.

تمامی شرکت کنندگان ساعت ۶ صبح در میدان امام رضا (ع) ثبت نام کردند و به هر یک از آنها شماره‌ای برای شرکت در قرعه کشی و دریافت جایزه داده شد که در پایان همایش جوایز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک هزینه سفر به عتبات عالیه، چند دستگاه دوچرخه، کارت هدیه ۲ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

در این برنامه ورزشکاران ورزشهای رزمی با اجرای حرکات رزمی و نمایشی ساعات خوبی را برای شهروندان ورزش دوست حاضردر همایش رقم زدند.

شهرداری پردیس برای رفت وبرگشت ساکنان فازهای ۸، ۱۱، ۵ در میادین اصلی شهراتوبوس هایی را مستقر کرد و شهرداری بومهن نیز با تامین صندلی، جایگاه برگزاری مراسم، توزیع آب در بین حاضران به برگزاری همایش کمک کرد.

نایب رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان پردیس به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شده برنامه خوبی است و به همراه اعضای تیم ژیمناستیک دختر و پسر و مربیان در این همایش نشاط بخش حضور داریم.

ندا فخاری گفت: مردم استقبال خوبی کردندو برگزاری برنامه های پیاده روی خانوداگی در نشاط بخشی نقش بسزایی دارد و در صورتی که باز هم برگزارشود به همراه سایر مربیان و اعضای تیم حضور خواهیم داشت.

ابوطالب محبیان یکی از اعضای باشگاه رزمی کونگ فو است که از ساعت ۶ صبح به همراه ۲۰ نفر از اعضای باشگاه به همراه خانواده های خود در همایش حضور دارند و ضمن تبریک اعیاد به شهروندان توصیه می کند که در برنامه های پیاده رو ی و ورزشی به همراه خانوداه خود حضور داشته باشند و سلامتی را برای خود و خانواده به ارمغان ببرند.

محمود شریف از بازنشستگان ایرنا که سابقه مدیریت روابط عمومی در داخل و خارج از کشور را دارد و در حاشیه این همایش ضمن تبریک ایام دهه ولایت به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۳۱ تیرماه به همراه مردم پر شور و نشاط از میدان امام رضا وارد بلوار شدیم و شاهدهستیم که این برنامه برای مردم بسیار جذاب است.

وی افزود: برنامه بسیار خوبی بود از مسوولان باید تشکر کرد .مردم شور ونشاط خوبی داشتندو این برنامه ها برای سطح شهرستان هایی مانند پردیس که شهرهای جدید و نو هستند برنامه خوبی است.

شریف ادامه داد: قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان راه اندازی شده و کمک کردیم تا کار به نحو احسن برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های نشاط در بخش ورزشی ادامه داد: شرایط اقتصادی برای مردم بسیار سخت و سنگن شده و از تحمل مردم کاسته شده است و برگزاری برنامه ها وتفریحات کمک می کند که مقداری از فشارها و تنش‌ها کاسته شود.

*تمام ادارات شهرستان متولی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بودند

معاون سیاسی – امنیتی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این برنامه به صورت شهرستانی برگزار شد، اداره خاصی متولی نبود و تمامی ادارات در تعامل و برنامه ریزی کار مشترک بین دستگاهی همایش را برگزار کردند و هر یک سهمی در برگزاری داشتند.

رضا کریمی صالح ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مقرر شد که به مناسبت دهه ولایت و کرامت پیاده روی خانوادگی با حضور برنامه صبح و نشاط شبکه ۳ سیما در سطح شهرهای بومهن، خسروآباد، جاجرود و پردیس برگزار شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم اظهار داشت: شهروندان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و جوایز خوبی به قید قرعه به شرکت کنندگانی که در ساعات اولیه صبح ثبت نام کرده بودند اهدا شد.

معاون سیاسی- امنیتی فرماندار گفت: با توجه به استقبال پر شور شهروندان از این برنامه، برای برگزاری برنامه‌های مشابه برنامه ریزی شده است که زمان برگزاری آن اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمی صالح ادامه داد: در پیاده روی شهروندان به همراه خانواده های خود در برنامه حضور دارند و نشاط و سلامت را به خانواده خود می برند.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی طی دو سال گذشته، توضیح داد: در دو سال گذشته محدودیت‌هایی در برگزاری برنامه های ورزشی عمومی داشتیم که با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری با فعال شدن هیاتهای ورزشی همگانی برنامه های بیشتری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا