فرمانده سپاه شهرستان پردیس برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد؛

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج ۱۴۸ برنامه متنوع در پردیس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج ۱۴۸ برنامه متنوع در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرگرد ابراهیم گرمابدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج با اجتماع مقتدرانه و باشکوه بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت به همراه برگزاری نشست ها واجتماعات عظیم در شهرهای پردیس ، بومهن و بخش جاجرود برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رژه خودرویی در طی این هفته ، توضیح داد: واحد موتوری گردان های بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان به نشانه اقتدار بسیج وخلق حماسه برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت : پروژه مرکز آفرینش های هنری بسیج شهرستان در هفته بسیج با فعالیت در حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه افتتاح و به بهره برداری می رسد و فعالیت خود را آغاز می کند.

گرمابدری ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید حجازی در فاز ۱پردیس ، بازارچه تنظیم بازار اقتصاد مقاومتی یاس ۱در فاز ۳شهر پردیس نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ساخت بازارچه یاس ۱در مدت زمان ۶۰روزه خاطر نشان کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب وبا کیفیت و قیمت تنظیم بازار به شهروندان بازارچه تنظیم بازار اقتصاد مقاومتی یاس ۲و۳در فاز های ۸ و۱۱ مسکن مهرنیز در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

در روز پنج آذر بسیج مقتدر در کنار نیروهای نظامی و انتظامی که همیشه در راه تامین امنیت نقش آفرینی داشتند اجتماع اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا