بهسازی و آسفالت معابر شهر، الویت کاری شهرداری بومهن در سال جدید

شهردار بومهن بهسازی معابر و تحقق اصل رفاه شهروندی را یکی از اصلی ترین اهداف مدیریت جدید نام برد. 

️به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، شهردار بومهن در خصوص برنامه های کاری خود گفت: مدیریت شهری جدید بومهن دغدغه مند وضعیت معابر اصلی و فرعی بوده و با توجه به تخصیص بودجه ی لازم برای امور عمرانی و ماههای باقیمانده سال جاری و در سال آینده  می توان به آینده ای روشن در این عرصه بسیار امیدوار بود.

️وی بودجه ی تخصیص یافته برای طرح ها و برنامه های عمرانی سال 1403 را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: بودجه ی عمرانی شهرداری بومهن  قابل توجه است و این  موضوع  موجب ایجاد ظرفیتهای جدید و خوبی به ویژه در بخش بهسازی معابر و آسفالت خواهد شد.

️شهردار بومهن از ادامه ی اولویت برنامه ی آسفالت معابر در دوره  مدیریت جدید شهرداری  خبر داد و گفت: با توجه به تلاش مجموعه ی شهرداری بومهن برای استمرار روند اجرای امور عمرانی، قطعاً برنامه ی آسفالت معابر به عنوان یکی از امور الویت دار شهرداری با جدیت دنبال خواهد شد و ما امیدواریم پیمانکاران این بخش با تمام قوا ظرفیتهای لازم را برای این امر فراهم کنند.

️شهردار بومهن  ایجاد بسترهای مناسب و  اصلاح روشها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اصلاح فرایندها، افزایش دانش در اجرای امور عمرانی ، تامین نیروی انسانی مورد نیاز، ارتقای سطح نظارتها و رسیدگی به امور باید با جدیت مد نظر قرار گیرد و در مسیر بهبود روشها ضمن ایجاد ظرفیتهای لازم ،  از پتانسیلهای موجود از جمله بهر مندی از همکاری سایر دستگاه ها نیز به بهترین نحو ممکن استفاده خواهیم کرد .

️افزایش نظارت بر کیفیت از دیگر مواردی بود که شهردار بومهن  به آن اشاره کرد و گفت: نظارت دقیق کارشناسان  بر امور عمرانی و استفاده از مصالح استاندارد ،  به عنوان یکی از ضرورتها باید مورد توجه قرار داشته باشد و شرکتهای پیمانکاری پروژه های عمرانی شهرداری ، باید ضمن افزایش نظارتها و کنترل دقیق کیفیت ، با استفاده از باتجربه ترین افراد سعی کنند بالاترین میزان مرغوبیت خدمات را داشته باشند.

️وی ادامه افزود: انتظار داریم که پیمانکاران با بکارگیری تمام سعی و تلاش و تجربه و تخصص خود،  یار و یاور ما در اجرای بهسازی ، بازسازی  و آسفالت ریزی معابر باشند،  که در این راستا می توان از طریق هماهنگی مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مسیر تحقق اهداف هموارتر گردد و در نتیجه موجب رضایت شهروندان شود.

️عبدا.. میرزایی، در پایان ضمن اطمینان خاطر به شهروندان در خصوص انجام عملیات آسفالت ریزی معابر به محض مساعد شدن وضعیت هوا، از صبر و بردباری و همراهی و همکاری شهروندان قدردانی نموده و گفت: خادمین شما در مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا به حول و قوه الهی در دوره مدیریت جدید شهری ، موجبات رضایت شهروندان عزیز و شریف بومهن را فراهم سازند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا