بهره‌برداری از مرکز آموزشی فاز 11 پردیس با حضور معاون عمرانی استاندار تهران

مرکز آموزشی فاز 11 پردیس با حضور معاون عمرانی استاندار تهران بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با حضور چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدرسه 11 کلاسه فاز 11 افتتاح شد.

علاوه بر معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت عمران، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان پردیس نیز در این آیین حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت عمران نیز ضمن با اشاره به روند مناسب تحویل واحدها به مالکان، مهم‌ترین موضوع حال حاضر در پردیس را تامین خدمات مورد نیاز مساکن مهر عنوان کرد. با اعلام مدیرعامل شرکت عمران، هم اکنون 22 باب واحد آموزشی، 52 پروژه تجاری، 20 پروژه فضای سبز و پارک، 8 پروژه اداری و انتظامی و 8 باب مسجد در حال اجراست که همه یا در مرحله اسکلت و یا مراحل تکمیل قرار دارند و همه این پروژه‌ها به صورت قرارداد مشارکتی در حال احداث است.

هدایت ضمن تشکر از حضور معاون عمرانی استاندار در پردیس، خواستار پیگیری دو موضوع مهم و اساسی شد.

پیگیری تحویل هرچه سریع‌تر فازهای مسکن مهر به شهرداری و حل معظل کمبود سیمان دو موضوع مهمی بود که دکتر هدایت حل آن را به عنوان موضوع حیاتی این روزها در پردیس برشمرد.

طبق اعلام مدیرعامل شرکت عمران، روزانه بالغ بر دو هزار تن سیمان مصرفی در پردیس می‌باشد و با توجه به فصل محدود کاری، لازم است تا هرچه سریع‌تر این معظل گره‌گشایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا