بهره‌برداری از مدارس جدید پردیس به تناسب جمعیت‌پذیری مساکن مهر

افزایش سرانه آموزشی در سطح فازهای مسکن مهر متناسب با جمعیت یکی از اولویت‌های مهم شرکت عمران و اداره آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شرکت عمران پردیس، یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها پس از اسکان در مساکن مهر پردیس، تامین فضای آموزشی برای فرزندان به منظور ادامه تحصیل است. در همین راستا شرکت عمران پردیس در سال‌های اخیر در قالب پروژه‌های مختلف روبنایی، تعداد قابل توجهی واحد آموزشی را افتتاح و به بهره‌برداری رسانده است.

با توجه به اینکه در سال پیش رو بخش اعظم واحدهای مسکن مهر تکمیل و به مالکان تحویل داده خواهد شد، افزایش سرانه آموزشی در سطح فازهای مسکن مهر متناسب با جمعیت یکی از اولویت‌های مهم شرکت عمران و اداره آموزش و پرورش است و از همین روزهای نخست سال جدید، برنامه‌ریزی‌ها به منظور تکمیل و بهره‌برداری مدارس جدید در حال انجام است.

در همین خصوص نشستی میان پیرفرشی سرپرست شرکت عمران و حسنوند رئیس اداره آموزش و پرورش پردیس برگزار و در خصوص تحویل مدارس جدید تصمیم‌گیری شد. با اعلام پیرفرشی، با توجه به ظرفیت سامانه خدمات الکترونیک پردیس، پیش‌بینی استقرار ساکنان جدید صورت گرفت و برای تکمیل و بهره‌برداری از مدارس جدید، اولویت‌ها مشخص شد.

به گفته سرپرست شرکت عمران، با توجه به اینکه حدود 70 هزار نفر جدید به پردیس اضافه می‌شوند، در حد کافی و مورد نیاز مدارس به اداره آموزش و پرورش تحویل خواهد شد و این اداره از اکنون در حال برنامه‌ریزی برای اخذ مجوزهای لازم و تامین کادرهای آموزشی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا