در جلسه شورای توسعه پردیس تاکید شد؛

بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها در شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی

در جلسه شورای توسعه و حمایت از سمن‌های شهرستان پردیس به بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها در شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، جلسه شورای توسعه و حمایت از سمن‌های شهرستان پردیس عصر امروز با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و رؤسا و نمایندگانی از ادارات پردیس برگزار شد. در ابتدای این جلسه آرمودیان با اشاره به اهمیت آشنایی ادارات با جایگاه سازمان‌های مردم نهاد، گفت: دستگاه‌های عضو شورای توسعه و حمایت از سمن‌ها باید در خصوص تسهیل روند کار برای افراد متقاضی ثبت سازمان‌های مردم نهاد اقدامات لازم را انجام دهند.

قضاتلو فرماندار پردیس نیز بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها در حوزه شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی را یک الزام برای ادارات دانست و افزود: باید برای جلب مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، برنامه‌ریزی شود و ادارات و دستگاه‌ها نیز در راستای حمایت از سمن‌های فعال شهرستان هم‌افزایی داشته باشند.

همچنین در این جلسه بررسی مدارک و مستندات ارائه شده توسط متقاضیان برای صدور مجوز تاسیس سمن در اسرع وقت، تمدید مجوز یک سازمان مردم نهاد پس از بررسی فعالیت‌های یک سال گذشته، ثبت سمن کانون ورزشکاران شهرستان بر اساس تایید اعضای شورا و ارائه پیشنهادات ادارات عضو در خصوص راهکارهای پیشنهادی برای همکاری با سمن‌ها در حوزه‌های مختلف از مصوبات این جلسه بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا