بهترین راه مقابله با تفرقه، عمل به جهاد تبیین است

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به اغتشاشات اخیر و ایجاد تفرقه بین اقشار جامعه توسط دشمن گفت: بهترین راه مقابله با این موضوع عمل به جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس ضمن تبریک هفته بزرگداشت فراجا اظهار داشت: در این حوادثِ چند روز اخیر، بیش از همه به سازمان انتظامی کشور، بسیج و به ملّت ایران از طرف کسانی که با گفتار یا رفتار وحشیانه خود، حمله کردند و هم از طرف عده‌ای که باید حرف می‌زدند و حمایت‌های کلامی و قانونی می‌کردند اما سکوت کردند، ظلم شد.

وی افزود: همه می‌دانید که دشمنان در اغتشاشات اخیر به صغیر و کبیر، به اموال شخصی و بیت المال به هیچ کس رحم نمی‌کردند، این امنیتی که شما الان دارید می‌بینید به برکت نیروی انتظامی و سپاه و بسیج است که جا دارد از همکاری خیلی صمیمی و قوی سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تشکر کنم.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: مدیریت راهبردی رهبر حکیم انقلاب در حوادث اخیر با جداکردن اصل و فرع ماجرا، تکلیف خواص، مشخص شدن اندازه سلبریتی ها، نشان از تفکر راهبردی رهبری است که با اشراف کامل نسبت به صحنه و حوادث مهندسی‌شده، فرصت انشقاق، گسل‌سازی، دوقطبی و نارضایتی اجتماعی را از بیگانه سلب کرده و به واقع، با کمرنگ کردن یا فرعی خواندن عوامل داخلی ناآرامی‌ها، تمام توجه را به سمت دشمن‌خارجی جلب می‌کند.

حسینی ضمن تبریک فرارسیدن ایام و هفته وحدت، اظهار داشت: جهاد تبیین بهترین راه مقابله با تفرقه ای است که دشمنان ایجاد می کنند، امروز یکی از برنامه‌های دشمن در داخل کشور ما، ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت و اقشار مختلف ایران از طریق ایجاد آشوب و اغتشاشات است.

وی ادامه داد: همه مسئولین باید برای جهاد تبیین بسیج بشوند و حمایت کنند و مردم کار فرهنگی انجام دهند و کارهای فرهنگی باید به صورت گسترده و فراگیر در کل شهرستان توسط خود مردم به اجرا در بیاید، دشمن در تمام خانه ها یک یا چند سرباز برای فعالیتهای فرهنگ غربی به نام فضای مجازی و ماهواره  گماشته که با کار شبانه روزی ذهن مخاطبان خود را همسوی خود می کند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: فضای مجازی ما غیر بومی، جهاد تبیین و فعالیت های فرهنگی در اولویت آخر ماست، لذا بودجه و نیروی انسانی و هنر را برای اهداف دینی و فرهنگی به کار نمیگیریم، ما در فعالیتهای فرهنگی متحد و هماهنگ نیستیم، بسترهای لازم برای دین و فرهنگ اسلامی را در محله ها برای مردم فراهم نکردیم مانند فازهای ۸ و ۹ و۱۱ که اینهمه جمعیت ساکن شده است اما فقط یک مسجد داریم.

حسینی ادامه داد: مردم ایران با این تجزیه طلبان همراهی نکردند، دشمنان می خواستند  ملتی که بیش از چهل سال است که از نفس نیفتادند را با خشونت از نفس بیاندازند که خود از نفس افتادند و چهره ایران قوی و رو به پیشرفت را تحریف کنند تا از اثرگذاری منحصربه‌فرد ایران در معادلات جهانی کم کنند.

وی با بیان اینکه معیشت و کسب‌وکار مردم در فضای واقعی و مجازی، گروگان معرکه‌گیری اشرار و اوباش سیاسی شده ، توضیح داد: باید بدون فوت‌وقت و با روحیه و مدیریت جهادی نسبت به تأمین شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات (سالم، امن، قانونمند و شفاف) به جای شبکه عاریتی دشمن، اهتمام شود تا جان و مال و معیشت و ناموس مردم در امان بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا