بازدید جمعی از بسیج فرهنگیان از پارک فناوری پردیس

جمعی از بسیج فرهنگیان کشور به‌منظور آشنایی با دستاوردهای علمی انقلاب از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
به گزارش صبح پردیس، 70 نفر از دبیران و معلمان سطوح مختلف تحصیلی، برای آشنایی بیشتر با مباحث علمی و ارتقاء سطح آموزشی کشور از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

شهرام علی پور، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه در ساختار آموزش‌وپرورش کشور، مباحث علمی و فنی حرفه‌ای جایگاه ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: معلمان کشور تأثیر به سزایی در ارتقا سطح فکری و آموزشی نسل آینده کشور دارند.

وی افزود: این بازدیدها باهدف آشنایی بیشتر معلمان با فضای دانش‌بنیان کشور و دستاوردهای انقلاب و همچنین انتقال این مباحث به دانش آموزان انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران خاطرنشان کرد: 22 منطقه آموزش‌وپرورش در سطح شهرستان‌های استان تهران فعال‌اند که ما از طریق این نهادها و با کمک کانون‌های فرهنگیان سهمیه‌هایی را برای هر شهرستان در نظر گرفته و از هر شهرستان تعدادی را به عنوان نماینده برای بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی مانند پارک فناوری پردیس انتخاب کردیم.

علی پور تصریح کرد: این مهم بر هیچ‌کس پوشیده نیست که علم برای هر کشوری قدرت می‌آورد؛ پس ارتقا علم و آگاهی جامعه ما را قدرتمندتر می‌کند.

وی افزود: متأسفانه نظام ارتقای اساتید و معلمان در کشورما منسجم و پایدار نیست و به نظر بنده این‌گونه بازدیدها باید به‌صورت سازمان‌یافته و منسجم در دستور کار همه نهادها قرار گیرد تا از طریق این بازدیدها آگاهی لازم به اقشار مختلف در خصوص فعالیت‌های دانش‌بنیان کشور داده شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران گفت: معلم رابط بین جامعه، علم و دانش‌آموز است؛ پس ما هر دانشی را باید از طریق معلمان و سیستم آموزشی به دانش آموزان و سازندگان نسل آینده منتقل کنیم که یکی از راه‌های اتصال بخش صنعت به بخش دانشگاه‌ها هم از طریق بالا بردن همین سطح آگاهی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا