معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

بسیج دانش‌آموزی، بازوی توانمند معاونان و مربیان پرورشی است

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس ضمن تبریک هفته بسیج گفت بسیج دانش‌آموزی بازوی توانمند معاونان و مربیان پرورشی در مدارس است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پانا، حمید زمانیان در نشست معاونان پرورشی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه بسیجیان دانش‌آموز و فرهنگی اظهار کرد: همه ما مدیون خون این شهدای بزرگوار هستیم. شما عزیزان با تلاشی که در مدارس انجام می‌دهید مسلما در مقابل شهدا و امام (ره) سربلند خواهید بود.

وی ادامه داد: از شما عزیزان انتظار داریم توجه ویژه‌ای به بسیج دانش‌آموزی مدرسه داشته و ارتباط تنگاتنگی با بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان پردیس داشته باشید و برنامه‌هایی که از طرف آنان خدمت شما ارائه می‌شود را به طور مطلوب انجام دهید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس تصریح کرد: در مدارس، بسیج دانش آموزی یک بازوی توانمند برای معاونان و مربیان جهت اجرای برنامه‌های پرورشی هستند؛ شما می‌توانید از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی در مدارس استفاده وافی را داشته باشید.

زمانیان در رابطه با اردوها و بازدیدهای دانش‌آموزی نیز گفت: برنامه بازدید از پارک فناوری پردیس هماهنگ شده و با مدارس تماس گرفته خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند از این پارک بازدید کنند؛ در این بازدید دانش‌آموزان با دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند و قطعا این بازدیدها تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: لازم است تا اردوهایی برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شود که برای آنها مفید باشد؛ مسلما اردویی که هدفمند نباشد برای دانش‌آموزان بی‌فایده است.

زمانیان در رابطه با حوزه خبرنگاری دانش آموزی پانا نیز گفت: معاونان و مربیان پرورشی در مدارس نسبت به شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد به حرفه خبرنگاری اهتمام ویژه داشته باشند تا دانش‌آموزان علاقمند بتوانند در این حوزه آموزش‌های لازم را ببینند و در جهاد تبیین به آموزش و پرورش کمک کنند.

گفتنی است؛ در این نشست از زحمات فرمانده بسیج دانش‌آموزی برادران و فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران آموزش و پرورش شهرستان پردیس تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا