بسیاری از جوانان برای نداشتن مسکن و شغل نتوانسته‌اند ازدواج کنند

امام جمعه پردیس گفت: بسیاری از جوانان به دلیل نداشتن مسکن و شغل هنوز نتوانسته‌اند ازدواج کنند و این یکی از عواقب تلخ فقر در کشور است.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در جمع شماری از مدیران شهرستان پردیس اظهار داشت: بسیاری از جوانان به دلیل نداشتن مسکن و شغل هنوز نتوانسته‌اند ازدواج کنند و این یکی از عواقب تلخ فقر در کشور است.

وی افزود: بسیاری از تخلفات، جرائم، ناهنجاری‌ها و… را می‌توان به فقر نسبت داد؛ زیرا فقر باعث اعتیاد، طلاق و بسیاری از جرائم می‌شود و این برای کشور ما که دارای ثروتی عظیم از لحاظ مادی و معنوی است، نقطه ضعف محسوب می‌شود.

امام جمعه پردیس ادامه داد: کشور ما دارای منابع بزرگ معادن نفت و گاز است؛ اما بسیاری از مردم زیر خط قرمز فقر قرار گرفتند که با ایجاد شغل می‌توان این فقر را از بین برد.

توسلی با بیان اینکه دولت باید به صنایع کوچک بها دهد، اظهار کرد: اگر دولت تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال و احیای صنایع به کار گیرد، معضلات و مشکلات موجود ممکن برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها طی هفته گذشته قانون جامعه تحریم‌ها را علیه ایران تصویب کردند که این قانون در کنگره و مجلس سنا تصویب شد و به امضای رئیس‌جمهور رسید و تبدیل به قانون شد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: این تحریم‌ها دامنه گسترده‌ای در خود آمریکا و دیگر کشورهای جهان دارد؛ مقام معظم رهبری فرمودند هزینه تسلیم و کنار آمدن ما با قدرت‌ها بیش از هزینه مقابله بوده و این واقعیت محض است.

توسلی افزود: طی ۳۸ سال گذشته مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و به عزت و احترام رسیدیم و با مقاومت و ایستادگی برابر زورگویان به صنعت هسته‌ای، موشک، صنایع هوافضا و… دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: طی ۲۰ سال اخیر با برگزاری جلسات متعدد و در نهایت توافق برجام درصدد بهبود رابطه بودیم؛ اما شاهدید که تحریم‌هایی به‌مراتب بدتر و جامع‌تر وضع شده و وضعیتمان نسبت به گذشته بدتر خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا