امام جمعه پردیس:

بستن منافذ فساد بانکی عمده مشکلات را حل می‌کند

 امام جمعه پردیس گفت: بستن منافذ فساد بانکی و به کارگیری مسئولان دلسوز راهکار مناسبی برای مرتفع شدن بخش عمده مشکلات داخل کشور است.

به گزارش صبح پردیس،  حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس اظهار داشت: واردات بی‌رویه کالاهای قاچاق از مبادی رسمی به منظور رونق تولید و اشتغال باید کنترل شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: قدم‌های مثبتی در حوزه کنترل و ساماندهی واردات و صادرات برداشته شده و ساماندهی نرخ ارز در حوزه اقتصاد کشور قابل تقدیر و تشکر است.

امام جمعه پردیس گفت: همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود و برخی از مسائل به ناکارآمدی دستگاه‌ها و برخی از افراد مربوط می‌شود؛ افرادی که با حرص و طمع کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه‌ها در تربیت نیروی انسانی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر درزمینه تربیت نیروهای متدین و مذهبی موفق نبودیم و مشکلات زیادی در این حوزه داریم.

امام جمعه پردیس با بیان تأثیرگذاری دانشگاه امام صادق (ع) در تربیت نیروی انسانی کارآمد، گفت: این دانشگاه با حضور اساتید برجسته موفق به تربیت نیروهای متدین در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی شده است.

وی ضمن تقدیر از اداره اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی در برپایی نمایشگاه «نسیم بهشت» اظهار داشت: کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی در این نمایشگاه با تخفیف مناسب عرضهشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا