بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا در پردیس برگزار شد

مراسم بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا در شهر پردیس با حضور جمعی از مادران و همسران شهدا برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس، مراسم بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا در شهر پردیس همزمان با ایام حزن‌انگیز وفات بانوی مکرم اسلام حضرت ام‌البنین (س) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین حسینی تبار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار پردیس، حمیدرضا توسلی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پردیس، حبیب‌الله امیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پردیس و دیگر مسئولان و جمعی از مادران و همسران شهدا در سالن جلسات شهرداری پردیس برگزار شد.

شهردار پردیس: شهدا ناظر و شاهد بر اعمال و رفتارهای ما هستند
شهردار پردیس گفت: باید به شکلی زندگی کرد که روح بزرگ شهدا و خانواده‌های این عزیزان از ما راضی باشند چراکه شهدا ناظر و شاهد بر اعمال و رفتارها هستند.
محمد لاله در این مراسم با اشاره به اینکه باید شکرگزار فرهنگ شهادت در ایران اسلامی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا با خدای خود معامله کرده‌اند و قطعاً اجرشان نزد حضرت باری‌تعالی محفوظ است.
وی افزود: تلاش مجموعه خانواده شهرداری پردیس به نمایندگی از همه مردم شریف، ولایی و شهیدپرور این شهر خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهداست تا رضایت این عزیزان جلب شود.
شهردار پردیس خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت بی بدیل ایران اسلامی در منطقه پرتلاطم و مملو از دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب، محصول الطاف بی‌کران باری‌تعالی، رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره)، هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و جان فشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

لاله تصریح کرد: امروز هیچ‌یک از معادلات سیاسی منطقه و جهان بدون در نظر گرفتن نقش بزرگ ایران اسلامی قابل‌حل نیست.
وی خاطرنشان کرد: جای بسی شکرگزاری است که فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جای‌جای ایران اسلامی ریشه دوانده و در بین همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان جاری و ساری است.
شهردار پردیس اضافه کرد: شاید برای بسیاری از مردم دیگر ملل جهان اعجاب‌انگیز باشد که نوجوان 13 ساله ایرانی در هزار سوم میلادی و در دهکده جهانی باوجوداین همه جذابیت‌های مادی و دنیوی آرزوی خود را شهادت بیان کند که این موج معنوی بزرگ از برکات بی‌شمار خون مطهر شهداست.
لاله با اشاره به جان‌فشانی شهدای آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو یادآور شد: ایثارگری آتش‌نشانان عزیز در حادثه پلاسکو که به شهادت جمعی از فرشتگان مقرب الهی انجامید در هیچ چارچوب دنیوی نمی‌گنجد و تنها انگیزه آن جان‌فشانی، مسیر حق و روشنی است که توسط حضرت اباعبدالله الحسین و یاران ایشان در صحرای کربلا ترسیم شد.

در پایان نیز مسئولان حاضر در مراسم هر یک با تقدیم لوح سپاس و هدیه یادبود، از مادران و همسران شهدا تقدیر کردند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل