مراسم بزرگداشت روز پزشک در شهرستان پردیس برگزار شد/ وجود 180 پزشک در شهرستان پردیس

فرماندار پردیس در مراسم گرامیداشت روز پزشک در شهرستان پردیس گفت: وجود 180 پزشک در شهرستان نشان از امنیت و آرامش مردم در حوزه سلامت است.

به گزارش صبح پردیس، مراسم گرامیداشت روز پزشک در شهرستان پردیس با حضور مرتضی حیدری فرماندار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه، حسن خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از پزشکان در پردیس برگزار شد.

مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در ابتدا ضمن تبریک روز پزشک به حاضران و قدردانی از زحمات پزشکان و پرسنل شبکه بهداشت اظهار کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط به شما مراجعه می‌کنند و شما را بعد از خداوند متعال تنها پناه خود می‌دانند و این شاید برای شما تکراری باشد؛ اما حس امید و زندگی را در مردم ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان پردیس تازه تأسیس است و همه‌چیز در اول راه قرار دارد، افزود: تشکل شما پزشکان و تبادل‌نظر و هم‌اندیشی افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند می‌تواند زیربنای مناسبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پایه‌ریزی کند و افکار قشر تحصیل‌کرده و خوش‌فکر، چراغ راه مسئولان در حرکت به سمت پیشرفت خواهد بود.

فرماندار پردیس ضمن قدردانی از رئیس شبکه بهداشت شهرستان به دلیل فعالیت‌های ارزنده در راستای ارتقای سطح سلامت مردم، خاطرنشان کرد: وجود 180 پزشک در شهرستان نشان از امنیت و آرامش مردم در حوزه سلامت است و کمبودهایی نیز وجود دارد که می‌توان با استفاده از همکاری و تعامل، تشکیل نهادهای مدنی در این حوزه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این مشکلات را برطرف کرد.
حیدری با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان تصریح کرد: پردیس دارای مسیرهای دسترسی مناسب به تهران بوده و از آب‌وهوای خوبی نیز برخوردار است که در کنار این دو خصوصیت جمعیتی را در خود جای‌داده که هر لحظه بیشتر می‌شوند و نیاز به ارائه خدمات بیشتری دارند که همه این عوامل فرصت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بخش فرهنگی، رفاهی و سلامت فراهم آورده است.
در ادامه حسن خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس، گزارشی از اقدامات یک‌ساله این شبکه ارائه کرد و در پایان از پزشکان حاضر و پرسنل شبکه بهداشت قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا