وزیر بهداشت:

بزرگترین افتخار ما تکمیل و افتتاح پروژه‌های ناقص و نیمه تمام است

عین الهی در حاشیه افتتاح بیمارستان انصار الغدیر بومهن گفت: توجه خاص بسلامت باعث افتخار است و از این رو تشکر ویژه ای از رئیس جمهور محترم دارم که پیگیری های زیادی را در هیئت دولت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، وزیر بهداشت اظهار داشت: در دوران همه گیری کرونا که در سایر کشورهای دنیا کادر درمان از بیماران فرار میکردند، کادر سلامت ما با دادن ۳۰۰ شهید سلامت مردانه ایستاد و با کرونا مقابله کرد.

وی در ادامه گفت : تعداد ۱۳ بیمارستان در استان نیمه تمام بود و با تلاش های آقای منصوری پیگیری شد که میتوان به شهرستان هایی مثل ملار، پیشوا و ورامین اشاره کرد که باعث افتخار است.

وزیر بهداشت ادامه داد : در حوزه پزشکی و سلامت تاریخ پر افتخاری را شاهد بودیم در بعد از انقلاب، یکی از افتخارات ما حضور خیرین است که سال گذشته ۲ هزار میلیارد به ما برای ساخت بیمارستان در نقاط محروم کمک کردند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح اولین دانشگاه علوم پزشکی در عراق توسط ایران نشان دهنده صادرات علم ایران است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود ۸۵۰ مرکز بهداشتی در کل کشور به بهره برداری رسیده اذعان کرد این عدد تا پایان سال به ۲۰۰۰ مکان افزایش پیدا میکند.

وی با اشاره به اینکه ما به جای ارائه برنامه کارنامه خود را ارائه میدهیم گفت: بیمارستان شهدای تجریش بزرگترین مرکز درمانی با ۸۷۰ تخت خواب است که توسط سپاه احداث میشود و امیدواریم به زودی به مرحله افتتاح برسد.

عین الهی در پایان از زحمات و پیگیری های مسئولین شهرستان پردیس برای تحقق این امر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا