برگزاری چهارمین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان پردیس/ معرفی یک نفر به‌عنوان مشاور امور ایثارگران از هر اداره شهرستان

چهارمین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان پردیس با مصوباتی ازجمله معرفی یک نفر به‌عنوان مشاور امور ایثارگران برای پیگیری مصوبات و درخواست‌های مربوط به این قشر به فرمانداری برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس؛ چهارمین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان پردیس با حضور فرماندار، بخشداران، شهرداران، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سه عضو اصلی شورا که از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا هستند در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این جلسه با اشاره به ازخودگذشتگی و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران و صبوری خانواده‌های این عزیزان، اظهار کرد: ملت ایران هر چه دارد از برکت خون شهدا و ارزش‌های والای انقلاب است و ما همیشه باید خود را مدیون ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌ها آنها، بدانیم.
مرتضی حیدری با تأکید بر لزوم عملیاتی شدن مصوبات و دستورالعمل‌های مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: همه ادارات و نهادها نیز باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: از هر اداره شهرستان، یک نفر به‌عنوان مشاور امور ایثارگران برای پیگیری مصوبات و درخواست‌های مربوط به این قشر به فرمانداری معرفی شود.
حیدری خاطرنشان کرد: جانمایی و ارائه طرح مربوط به نصب تمثال شهدا در شهرهای پردیس و بومهن، تسهیل در ارتباط ایثارگران با نماینده‌های مجلس و پیگیری برای اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اماکن مذهبی و زیارتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا