برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرستان پردیس

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس با همکاری شهرداری بومهن و ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، همایش”جهاد تبیین” را در محل مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، همایش “جهاد تبیین” که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با قرائت قرآن کریم و سرود ملی کار خود را آغاز کرد. پس از آن مجتبی رضازاده شهردار بومهن ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج به بسیجیان جان برکف و مردم منطقه، از فضیلت های بسیجیانی که مخلصانه در راه خدا و اسلام حرکت می کنند و همواره پیرو مقام معظم رهبری هستند، تمجید کرد.

پس از آن گروه تواشیح بین المللی (اسرا) به اجرای برنامه پرداخت و سپس سردار حاج حمید الماسی از فرماندهان و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی با عرض تبریک هفته بسیج به مردم و مسئولان به جایگاه بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجیان افرادی هستند که مخلصانه و فقط در راه رضای خدا بدون چشمداشت حرکت می کنند و باعث زبونی و ناامیدی دشمنان اسلام می شوند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خاطراتی را از مقام و بزرگی این شهید عزیز بیان کرد که فضای معنوی خاصی به سالن بخشید، ایشان در ادامه از موفقیت های بزرگ ایران در عرصه های مختلف جهانی یاد کرد و آن را مرهون بسیجیان و افرادی چون حاج قاسم سلیمانی دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا