برگزاری همایش توجیهی و آموزشی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پردیس

همایش توجیهی و آموزشی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان، این نشست به منظوره بازخوانی قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات انتخابات، بیان مصداق‌های تخلفات انتخاباتی نامزدها، تشریح اقدامات انجام گرفته برای برگزاری انتخابات، افزایش مشارکت، پیشگیری از تخلفات و ارتقاء امنیت انتخابات برگزار شد.

در این مراسم عبدالعظیم رضایی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات، آقاجری دادستان عمومی و انقلاب، عبدالملکی رئیس دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی، بخشداران، اعضای هیات اجرایی انتخابات و نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور داشتند.

فرماندار پردیس با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان گفت: در این دوره علاوه بر حساسیت های دوره های قبل، بحث سلامت مردم و عوامل اجرایی نیز دارای اهمیت زیادی است که از سوی ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا راهکارها و دستورالعمل هایی برای حفظ و ارتقای سلامت عوامل اجرایی و شهروندان ابلاغ شده است.

فرماندار پردیس گفت: هیات اجرایی انتخابات شهرستان در احراز صلاحیت هاکاملا مطابق با قانون عمل کرده و حتی ذره‌ای سلایق شخصی در این موارد ورود پیدا نکرده است و مصمم هستیم در ادامه فرآیند برگزاری انتخابات نیز کاملا قانون را چراغ راه خویش قرار می دهیم.

رییس هیات اجرایی انتخابات پردیس بی اخلاقی های انجام گرفته را تنها موجب دلسردی مردم از حضور در پای صندوق های رای دانست و گفت: بی حرمتی به مسولان و دروغ پردازی و تقلب و استفاده از انتخابات ریاست جمهوری و جایگاه های نامزدها برای پیشبرد اهداف شخصی، امری ناپسند است و نامزدها باید برنامه های خود را صادقانه تشریح کنند و طرفدارانشان نیز اخلاق را سرلوحه کار قرار دهند.

رضایی تصریح کرد: حضرت امام(ره) میزان را رای ملت دانستند و این بدین معنی است که مردم باید خودشان به تشخیص برسند و تصمیم بگیرند اما عده ای با انجام اعمالی ناپسند، ایجاد نگرانی از مشارکت حداکثری را سبب شده آند.

فرماندار پردیس همچنین به تشریح مصادیق تبلیغات غیر مجاز و اقدامات خلاف قانون در مسیر انتخابات پرداخت در ادامه دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دادگستری و فرمانده انتظامی شهرستان نیز الزامات مربوطه را بیان کردند و این نشست با پرسش و پاسخ میان رئیس هیات اجرایی انتخابات و نامزدهای حاضر پایان یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا