برگزاری هفته فرهنگی شهرستان پردیس همزمان با سالروز ثبت ملی امام زاده سلطان مطهر(ع) 

معاون فرماندار پردیس با بیان اینکه امام زاده سلطان مطهر(ع) قطب فرهنگی شهرستان است، از برگزاری هفته فرهنگی شهرستان همزمان با سالروز ثبت ملی این اثر خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس‌، جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان پردیس با محوریت برنامه ریزی و جمع بندی برنامه های قابل اجرا در هفته فرهنگی شهرستان به ریاست رضاکریمی صالح معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار برگزار شد.

معاون فرماندار پردیس در این جلسه با اشاره به اهمیت بهره گیری از مفاخر تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهرستان، امام زاده سلطان مطهر(ع) را از فرزندان بلافصل امام صادق(ع) دانست و افزود: بر همین اساس تصمیم بر این شد تا هفته فرهنگی شهرستان همزمان باسالروز ثبت ملی این اثر آغاز شود.

در این جلسه بر هدایت برنامه ها به سمت هویت بخشی و افزایش مشارکت اجتماعی، استفاده از ظرفیت پارک علم و فن آوری پردیس و اجرای برنامه ها در محیط های پر مخاطب مانند پارک ها و بوستان ها برای دسترسی آسان مردم تاکید و مقرر شد دستگاه های شهرستانی برنامه های شاخص خودرا حداکثر طی یک هفته به دبیرخانه این رویداد ارسال کرده و با توجه به تقارن ایام با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) با صدیقه طاهره(س)، برنامه ریزی اجرای برنامه ازدواج آسان را از هم اکنون آغاز کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا