برگزاری نشست خبری شهردار بومهن با اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر

نشست خبری شهردار بومهن با اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس،  شهردار بومهن در نشسست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پردیس گفت: سال گذشته۵۵ درصد بودجه شهرداری بومهن صرف خدمات عمرانی شد.

سعید علی بخشی با اشاره به فرآیندی که سال گذشته در شهرداری بومهن وجود داشت گفت: فرآیند سال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سال ۹۶ را با بودجه ۴۲ میلیارد تومانی شروع کردیم و برای سال ۹۷ به ۶۲ میلیارد تومان پیشنهاد دادیم که شورا با توجه به شناختی که از شهر داشتند با ۴۲ میلیارد تومان موافقت کردند.

شهردار بومهن بیان کرد: با توجه به نظم مالی که در شهرداری بومهن در سال گذشته وجود داشت، ۶۳ میلیارد تومان متمم بودجه بسته شد که۵۵ در صد در بحث عمرانی و مابقی برای بحث خدماتی و هزینه‌های جاری شهرداری هزینه شد.

علی بخشی تصریح کرد: برای اولین بار بودجه شهرداری کمتر از ۴۰ درصد ارزش افزوده در سال ۹۷ بود و مابقی در آمد شهرداری از محل در آمدهای خود شهرداری بدست آمد که ۲۴ میلیارد تومان ارزش افزوده داشته است.

وی الباقی درآمد شهرداری را از محل دریافت پول‌های بلوکه شده و چکهای برگشتی که شهرداری از مالکین طلب داشت خواند و گفت: به دلیل طلب‌هایی که از مالکین داشتیم و اجرای ثبت‌های که انجام دادیم اموال شهرداری افزایش یافته است.

علی بخشی خاطر نشان کرد: یکی از نمونه‌های شاخص فعالیت شهرداری نظم در کار است که همین امر در سال ۹۷ باعث شد در بحث مالی و صرفه‌جویی ۳۰ درصد هزینه‌های جاری شهرداری نسبت به سال ۹۶ کاهش یابد.

شهردار بومهن بیان داشت: لایروبی رودخانه چند روز گذشته در کمیته انطباق رای آورد و طی چند روز آینده کار لایروبی شروع خواهد شد چرا که در سیلاب‌های اخیر، آبی که از فاز ۴ پردیس به طرف بومهن می‌آید را مجبور هستیم تخلیه کنیم زیرا بر سیلابها می‌افزاید بنابراین بدلیل نوع سیستمی که در سنوات گذشته حاکم بود با شهردار پردیس رایزنی شده و راهکارهایی ارائه و بودجه نیز تخصیص داده‌ایم تا نهرها را عریض کنیم و سیلابها را فعلاً کنترل کنیم اما این عملکرد در کوتاه مدت جوابگو است و قطعاً شهرداری پردیس برای رفع این مشکل تدابیر خوبی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا