به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد؛

برگزاری مسابقات دانش آموزی شهرستان پردیس/ شروع دوره‌های آموزشی شطرنج با همکاری اداره ورزش و جوان پردیس

مسابقات دانش آموزی در رشته های مختلف ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و اداره آموزش و پرورش در سالن علامه بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری برنا استان تهران؛ مسابقات دانش آموزی بمناسبت هفته تربیت بدنی و همکاری مدارس شهرستان پردیس و زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان در چند دوره و رشته های متفاوت برگزار شد و مورد استقبال دانش آموزان و خانواده ها قرار گرفت.

شادمهر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس همچنین اظهارداشت: مدارس ی که آمادگی برپایی این مسابقات را در رشته های مختلف میان دانش آموزان خود دارند می توانند به اداره اطلاع داده تا امکانات و مقدمات برپایی آن از سوی اداره ورزش و جوانان مهیا شود.

وی همچنین ضمن بازدید از مسابقات امروز میان دانش آموزان و تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش در سلامتی دانش آموزان اعلام کرد: دوره های آموزشی شطرنج بطور حرفه ای و زیر نظر رییس هیات شطرنج شهرستان پردیس برای علاقمندان این رشته ورزشی از هفته آینده برپا خواهد شد.

بهمن سلطانی رییس هیات شطرنج نیز در همین رابطه گفت: امروز بمناسبت هفته تربیت بدنی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان مسابقات شطرنج میان دانش آموزان علاقمند به این رشته ورزشی در قالب ۵ گروه دانش آموزی و بصورت نیمه سریع در پنج دوره به روش سوییسی برگزار شد.

طبق این گزارش شادمهر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و رضایی مسئول بسیج دانش آموزی از این مسابقات بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا