برگزاری مراسم گرامیداشت روز قدس در پردیس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: صهیونیست غاصب که خود را پنجمین ارتش قدرتمند دنیا می داند در مقابل اسلام و مسلمین عاجز و ناتوان شده است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «سید حسین حسینی» روز جمعه در حاشیه مراسم گرامیداشت نمادین روز قدس در جوار نورالشهدای شهر پردیس به خبرنگاران گفت: رژیم اشغالگر قدس به رهبری نتانیاهو سالهای سال مانع از تشکیل کابینه دولتهای اسلامی شد و امروز خود از تشکیل کابینه عاجز است.

وی افزود: بنا بر منویات مقام معظم رهبری؛ اسرائیل کمتر از ۲۵ سال آینده به ذلت و خواری کشیده خواهد شد و پشتیبانی قدرتهای مستکبر دنیا هم برای نجات آن بی فایده خواهد بود.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه روز قدس یادگار امام راحل است، اظهار داشت: همه مسلمانان وظیفه دارند در مقابل دشمنان و مستکبران صف بندی کنند و دست از مبارزه برندارند و بنا بر فرمایش امام راحل، روز قدس نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: اقتدار جمهوری اسلامی خواسته مسلمانان دنیاست و جمهوری اسلامی الگوی عزت و اقتدار برای تمامی کشورهای مسلمان است.

حسینی با اشاره به عوامل عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، توضیح داد: ولایتمداری، استکبار ستیزی ، برائت از دشمنان، شناخت دشمن و شیوه های مبارزه دشمن را می توان برخی از عوامل عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا دانست.

وی ادامه داد: تجهیز به قدرت ایمان، افزایش قدرت نظامی، ممنوعیت دوستی با بیگانگان و جهاد و مبارزه از دیگر عوامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمنان با ایجاد تردید، حیرانی، یاس و نومیدی، ایجاد اختلاف بین مسئولین، جنگ روانی ،شایعه و دروغ می خواهند بین مسلمان تفرقه بیندازند تا تسلط بیشتری به کشورهای اسلامی داشته باشند.

حسینی با اشاره به اهمیت حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: در آستانه انتخابات، دشمنان به دنبال نمایش نارضایتی مردم از نظام هستند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند و حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه های باطل آنها را نقش بر آب می کند.

وی ضمن تقدیر ازمردم ولایتمدار و حاضر در صحنه شهرستان، اظهار داشت: مردم ما بیش از ۴ دهه پای نظام ایستادند و بارها و بارها در مقابل کارشکنی دشمنان مقابله کردند و با حضور پر شور خود در انتخابات پیش رو، سیلی محکمی بر صورت دشمنان نظام خواهند نواخت.

به گزارش ایرنا مراسم گرامیداشت روز قدس در پارکینگ رو باز نورالشهدای شهر پردیس با حضور تعدادی از شهروندان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این آیین گروه تواشیح به مناسبت روز قدس دو برنامه همخوانی اجراکردند و در پایان مراسم پرچم اسرائیل غاصب به نشانه انزجار ایرانیان مسلمان از جنایات رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا