برگزاری طرح خدمات محله محور متناسب با نیاز شهروندان در شهر بومهن

شهردار بومهن از اجرای طرح خدمات محله محور در سطح شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، در ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان، طرح خدمات محله محور با حضور شهردار و مسئولین واحدهای عمران، فضای سبز، خدمات شهری، روابط عمومی و … در محلات سطح شهر اجرا می‌شود.

شهردار بومهن با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات محله‌ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی محلات، پروژه‌های محله محور متناسب با ظرفیت و نیازهای شهروندان اجرا و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی و نیاز محلات در جهت خدمت به مردم افزود:مهم‌ترین هدف ما در شهرداری بومهن، خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است که می‌بایست در کنار نگهداشت شهر، نیازهای محلات شناسایی و متناسب با آن مشکلات مرتفع گردد.

علی بخشی تصریح کرد: آمادگی این را داریم تا در مسائل و مشکلات مهم محله ازجمله مشکلات فرهنگی، اجتماعی، عمران و آبادانی ورود پیدا کنیم و مسائلی مانند رسیدگی به آسفالت معابر، روشنایی خیابان‌ها، نظافت و پاک‌سازی محله را با مشارکت شهروندان به‌سرعت رفع نماییم.

بر اساس برنامه محلات محور، بحث شکوفایی و مشارکت جمعی و ایجاد آسایش و آرامش مهم‌ترین اولویت شهرداری بومهن است.

لازم به ذکر است اولین مرحله طرح ویژه خدمات محله محور توسط شهرداری بومهن با مشارکت شهروندان در تاریخ یکم مرداد ماه در محله شهرک طلائیه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا