برگزاری رژه خودرویی اعلام انزجار مردم شهرستان پردیس از فتنه‌گران/ تجدید میثاق مردم استان تهران با ولایت

همزمان با ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شرایط کرونایی مردم استان تهران برای گرامیداشت این حماسه تاریخی و سرنوشت‌ساز با رژه خودرویی انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام کردند.

به گزارش صبح پردیس، شرایط کرونایی همه برنامه‌ها و مراسم‌های ما را در کنار سایر امور دستخوش تغییر کرده است و مردم هم کم‌کم با چنین وضعیتی خوگرفتن و سبک زندگی خود را با آن وفق دادند.

سه‌شنبه ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مردم انقلابی و ولایی استان تهران سعی کردند در حال و هوای موجود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با اولویت سلامتی مردم این روز مهم و تاریخی در تاریخ انقلاب را گرامی بدارند که رژه خودرویی در اکثر شهرستان‌های استان تهران به پاس و گرامیداشت این روز برگزار شد که چند مورد از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

*تجدید میثاق مردم دیار پانزده خرداد با ولایت

به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی رژه خودرویی در خیابان‌های شهرستان ورامین برگزار شد.

صبح امروز مردم انقلابی و ولایت‌مدار ورامین در حالی که شیشه‌های ماشین‌های خود را به پوسترهایی به عکس مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی و شهید فخری زاده مزین کرده بودند، حماسه یوم الله ۹ دی را گرامی داشتند.

کاروان خودرویی مردم انقلابی ورامین از میدان ولیعصر(عج) این شهرستان آغاز و در خیابان‌های شهدا، مسجد جامع، ۱۵ خرداد و غیره برگزار و در مقابل مسجد جامع تاریخی به پایان رسید.

*حماسه ۹ دی پاسخ بصیرانه ملت ایران به فتنه‌گران خارجی و داخلی بود

حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی که با حرکت راهپیمایی خودرویی با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۹ دی پاسخ بصیرانه ملت ایران به فتنه‌گران خارجی و داخلی بود.

وی در ادامه گفت‌: ملت ایران در آن روز با حضور گسترده خود اثبات کرد که راهش از قانون‌شکنان وابسته به بیگانگان جدا است.

امام جمعه رباط‌کریم ادامه برکات حماسه ۹ دی را اثبات نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: حماسه ۹ دی تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و ولایت و آشکار شدن نقش ولایت‌مداری و بصیرت مردم در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت بود.

حجت‌الاسلام ترابی در پایان با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که فرمودند:«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیبی نرسد»، عنوان کرد: باید مراقب فتنه‌های آینده باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم تا به این مملکت و نظام آسیبی وارد نشود.

این مراسم پس از راهپیمایی خودرویی با حضور امام جمعه و سایر مسؤولان در مزار شهدای گمنام شهرک شهید آبشناسان برگزار شد و حاضران در این مراسم با حضور در قبور شهدای گمنام شهرک شهید آبشناسان، نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

*رژه خودرویی پردیس نشینان

عصر امروز رژه خودرویی با حضور مسؤولان و شهروندان شهرستان پردیس در روز یوم الله نهم‌دی ماه از در بوستان نورالشهدای پردیس برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس با بیان اتفاقات نهم دی‌ماه و حوادث قبل از آن نسبت به آگاه سازی افکار عمومی و بیان اتفاقات آن روزها برای مردم تأکید و گفت: در آن سال دشمنان به اهداف خود نزدیک شده بودند و با تفرقه و نفاق قصد ایجاد فتنه‌ای بزرگ داشتند که با بصیرت مردم انقلابی این توطئه نقش بر آب شد.

در ادامه مردم و مسؤولان با کاروانی از خودروها مسیر بوستان نور الشهدای پردیس تا شهر بومهن و سپس با حرکت به سوی میدان امام خمینی(ره) انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند.

شهروندان در این مراسم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خودروها پیاده نشده و فقط به رژه اکتفا کردند.

*ولایت‌مداری تنها راه نجات از فتنه است

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و تبریک سالروز اقتدار ملت ایران و خاری دشمنان ایران، اظهار کرد: امروز نهم دی ماه برای پاسداشت این حماسه و درس گرفتن از آن مراسمی به صورت کاروان خودرویی در پردیس تدارک دیده شد و نحوه برگزاری این برنامه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابطی که ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعلام کرده بودند، این‌گونه برگزار شد.

وی گفت: این کاروان به همت ستاد مردمی این شهرستان تدارک دیده شد تا بدانیم فتنه همیشه وجود دارد و اگر قصد داریم فتنه‌ها را خاموش کنیم باید به شعار حضرت فاطمه(س) عمل کرده و زمانی که مردم در فتنه گرفتار شدند با دفاع و تبعیت از ولایت عمل کنیم.

امام جمعه پردیس افزود: باید طوری زندگی خود را وقف ولایت کنیم که تمام وجودمان تحت ولایت ولی خدا و رهبری باشد تا از هرگونه فتنه دور بمانیم و نجات پیدا کنیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: شعار امروز با «کل یوم عاشورا و کل یوم کربلا» معنا پیدا می‌کند و اتفاقات این روز نشان می‌دهد دشمنی که دندان‌هایشان را برای دریدن ملت و به‌زعم خود نابودی ایران تیز کرده بود با حضور مردمی بصیر و ولایت‌مدار کشورمان که همگی حول محور ولایت چرخیده و گوش به فرمان رهبری بودند دندان‌ها و چنگال‌هایشان خرد شد.

وی تأکید کرد: برای اینکه همیشه دور از فتنه باشیم و زیر سلطه دشمنان نباشیم و با عزت انقلاب خود را حفظ و به انقلاب امام زمان(عج) برسانیم، باید ولایتمدار و گوش به فرامین رهبری باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا