برگزاری جلسه ستاد کالابرگ الکترونیکی شهرستان پردیس 

جلسه ستاد کالابرگ الکترونیکی و اجرای دور دوم طرح فجرانه در شهرستان پردیس به ریاست صمد جلیلوند معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار برگزار شد. 

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در ابتدای این جلسه رئیس اداره امور حمایتی و آسیب‌های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با ارائه توضیحاتی پیرامون این طرح به سولات حاضران برای رفع ابهامات پرداختو با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی کامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط در این زمینه، نظارت فرمانداری و دستگاه‌های متولی بر اجرای طرح برخورد با فروشگاه‌های متخلف را بسیار ضروری دانست.

در ادامه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان با بیان اینکه خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند گفت: دومین ماه از این طرح ملی با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ هجدهم اسفند آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: خانوارهای مشمول این طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خریداری نمایند و اجباری برای خرید تمام اقلام به صورت یکجا وجود ندارد.

شهروندان محترم برای اطلاع از فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح کالابرگ الکترونیک و فجرانه می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما را از سکوهای بازار، مایکت و سایت shoma.sfara.ir و یا کد دستوری *500*1463# دریافت نمایند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا