برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس مشترک با کمیته غنی سازی اوقات فراغت و به ریاست حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، معاون فرماندار در ابتدا توجه به مباحث اجتماعی و فرهنگی را یکی از موارد اصلی در این جلسات دانست و گفت: برآیند جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال گذشته نشان می دهد جای کار بیشتری وجود دارد و باید در برنامه‌ریزی ها برای سال جاری، بهره گیری از همه ظرفیت ها و توجه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی مورد علاقه جوان را مد نظر قرار داد.

در این جلسه مقرر شد دانش آموزان کم برخوردار با همکاری آموزش و پرورش به اداره ورزش و جوانان معرفی شوند و ادارات فرهنگی و اجتماعی در طول سال به ویژه در ایام فراغت دانش آموزان و جوانان برنامه‌هایی را برای غنی سازی اوقات فراغت داشته باشند.

همکاری شبکه بهداشت و درمان با اداره آموزش و پرورش برای تدوین دوره های آموزشی و توانمند سازی اجتماعی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی، بهره گیری از مشارکت جوانان نخبه و تهیه طرح جامعی برای نشاط آفرین میان جوانان و نوجوانان از مصوبات این جلسه بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا