برگزاری جلسه ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرستان پردیس 

چهارمین جلسه ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرستان پردیس مشترک با جلسه قرارگاه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به ریاست حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته از سوی رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی فرمانداری و روسای دیگر ادارات ارائه شده و و در ادامه بر تشکیل کمیته کاهش آسیب‌ها در سطح شهرستان تاکید شد.

معاون فرماندار پردیس نیز ضمن اشاره به اهمیت جایگاه حوزه اجتماعی به عنوان پله اول در پیشگیری از بروز بحران‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان گفت تهیه و تبیین اطلس جامعه از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند به عنوان چراغ راه برای مقابله موثر با این موارد به کار برده شود همچنین ادارات متولی در بحث فرهنگی اجتماعی باید برای جامعه هدف خود نیز برنامه‌های مناسبی تدارک ببینند.

همکاری ادارات مرتبط برای تداوم فعالیت اورژانس اجتماعی، تهیه اطلس آسیب‌های اجتماعی شهرستان، ارائه گزارش از روند تحقق مصوبات؛جلسات قبل و رسیدگی مستمر به وضعیت آسیب دیدگان اجتماعی از مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل