برگزاری جلسه ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان پردیس/ تجهیز سرای محله یاس برای استقرار خانه هلال در شهر بومهن

هشتمین جلسه ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار شهرستان پردیس به ریاست حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس ساماندهی محلات کمتر برخوردار را برای برنامه‌ریزی مناسب در راستای توانمندسازی این محلات بسیار مهم خواند و گفت: ابتدا باید آمار و اطلاعات ساکنین و ساخت و سازهای غیر مجاز در سکونتگاه‌های غیر رسمی مشخص شده و بر اساس آن ادارات مرتبط اقدامات حمایتی خود در زمینه‌های درمان، معیشت، اشتغال، آموزش و هر آن چیزی که مربوط به توانمند سازی ساکنان این محلات است، برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

در ادامه مقرر شد برای اجرای بهینه طرح کمک هزینه دارو و درمان شبکه بهداشت و درمان یک پزشک معتمد را معرفی کند همچنین شهرداری‌ها و شرکت عمران شهر پردیس اقدامات لازم را برای جمع آوری آمار و اطلاعات جمعیتی و ساخت و سازها در سکونتگاه‌های غیر رسمی را انجام دهند.

تجهیز سرای محله یاس برای استقرار خانه هلال در شهر بومهن، پیگیری تشکیل تعاونی مسکن در محلات کمتر برخوردار، اطلاع رسانی لازم در خصوص اسناد مالکیت اماکن مسکونی در مناطق کمتر برخوردار و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این محلات از مصوبات جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا