به ریاست امام جمعه شهرستان پردیس برگزار شد؛

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر

حجت‌ الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از اقدامات ادارات، بخصوص دستگاه قضا، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، صنوف و … در حوزه امر به معروف و نهی افزود: در زمینه عفاف و حجاب بخش عمده ای از فعالیتهای ما باید در حوزه فرهنگی باشد و برخوردهای سلبی باید آخرین اقدام در این حوزه باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس،  رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نباید منفعل عمل کنیم. اگر این موضوع را جدی نگیریم، به نظام و انقلاب آسیب جدی وارد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مدیریت کردن مسئله حجاب و عفاف در واقع احترام به خواسته اکثریت مردم است و همه مسئولان وظیفه دارند به این مسئله که مطالبه به حق افکار عمومی است توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌ الاسلام حسینی در پایان عنوان کرد: گفتمان ها و برنامه‌های فرهنگی، پرورشی و تربیتی متناسب با دانش آموزان در سطح مدارس و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی با مشارکت مردم در مساجد و هیئات مذهبی با حمایت ویژه مسئولین برگزار شود.

گفتنی است این جلسه به ریاست حجت‌ الاسلام حسینی امام جمعه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با حضور فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه، شهرداران و مسئولین ادارات و ارگانها در سالن اجتماعات دادستانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا