برگزاری جلسه تعیین تکلیف واحدهای صنفی مشاورین املاک فاقد پروانه کسب

جلسه تعیین تکلیف واحدهای صنفی مشاورین املاک فاقد پروانه کسب به ریاست محسن قضاتلو برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، شیخ آرانی دادستان، نماینده وزارت راه و شهرسازی، رئیس اداره بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری، روسای اداره صمت و اتاق اصناف، نمایندگانی از پلیس امنیت، تعزیرات حکومتی و اداره راه و شهرسازی در این جلسه حضور داشتند.

فرماندار پردیس در ابتدا فعالیت مشاورین املاک فاقد پروانه را منجر به نارضایتی عموم شهروندان و مراجعه کنندگان دانست و افزود: از زمان شروع طرح ساماندهی واحدهای صنفی مشاور املاک، بسیاری از واحدهای فاقد پروانه پلمپ شده‌اند اما در راستای حفظ حقوق مردم و افزایش رضایتمندی عمومی باید دستگاه‌های متولی سریعا نسبت به برخورد با دیگر فعالان بدون مجوز اقدام کنند.

قضاتلو تاکید کرد تمامی متقاضیان برای اخذ پروانه فعالیت باید از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور اقدام کنند و در صورت پلمپ اماکن فاقد پروانه، تا زمان رفع مشکل و اخذ جواز کسب هیچ گونه اقدامی نسبت به فک پلمپ انجام نشود.

در ادامه و پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد با توجه به دستور مساعد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقدامات لازم برای پلمپ ۸۰ واحد فاقد پروانه با اهتمام همه جانبه انجام گیرد و گزارش آن به سمع و نظر مردم برسد همچنین با انجام بازرسی‌های مداوم وضعیت فعالیت واحدهای دارای پروانه کسب نیز مورد پایش قرار گیرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا