برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معضلات سد معبر شهر بومهن

جلسه هماهنگی جهت بررسی و رفع مشکلات مربوط به سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، این جلسه به دستور سعید علی بخشی شهردار و به ریاست حسن الماسی قائم مقامشهردار و همچنین با حضور محسن دهدار مسئول حراست، حمید نیکان سرشت مسئول بازرسی، محسن پیوندی مسئول اجرائیات، جواد پازوکی مسئول اصناف، مهدی جوادی مسئول انضباط شهری، سید اسماعیل میرطاهری نماینده شورا و قریبی نماینده اتاق اصناف برگزار شد.

حسن الماسی، سد معبر در بومهن را یکی از مشکلات اساسی نامید و افزود: این معضل در محدوده شهری دائم در حال افزایش است و مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده و موجی از نارضایتی اجتماعی را در بر داشته است.

وی افزود: با تشکیل کارگروهی از نیروهای شهرداری و ادارات دخیل ازجمله اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، به زودی  مشکل سد معبر در شهر بومهن را حل خواهیم کرد.

قائم مقام شهردار بومهن اظهار داشت: سد معبر نه تنها از نظر قانونی تخلف محسوب می‌شود بلکه به لحاظ شرعی نیز مصداق حق‌الناس تلقی می‌گردد.

الماسی در ادامه با تاکید بر لزوم برخورد جدی با عوامل سد معبر در سطح شهر افزود: برخورد قاطع و صحیح و ارائه راهکار منطقی و قانونی باعث کاهش سد معبر و ایجاد نظم و انضباط و آرامش و آسایش در سطح شهر خواهد شد.

در ادامه این جلسه سایر اعضا در خصوص موضوع جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و مقرر شد شهرداری نسبت به صدور اخطاریه جهت عوامل سد معبر در سطح معابر اقدام لازم را  معمول نماید و در صورت عدم تمکین از طرف شهرداری، نسبت به برخورد قانونی با خاطیان از طریق مراجع قضایی اقدام گردد.

حسن الماسی عنوان کرد: تصمیم‌گیری در حوزه مبارزه با متخلفان سد معبر در این دوره بسیار جدی است و برای موفقیت در مقابله با این امر باید تمامی ارگان‌هایذی‌ربط همگام و همسو با شهرداری قدم بردارند.

قائم مقام شهردار بومهن در خاتمه خطاب به نیروهای انضباط شهری و شهرداریتاکید کرد: در کنار برخورد با عوامل سد معبر،حفظ شان، منزلت و جایگاهدست‌فروشان بر عهده شما است و باید از این جایگاه صیانت کنید تاخدای‌ناکرده حیثیت افراد خدشه دار نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا