تصاویر؛

برگزاری جشن یلدا در پردیس با هنرنمایی بانوان این شهر

جشن یلدا در پردیس با حضور مسئولان و همشهریان برگزار و در این مراسم بانوان هنرمند ایرانی در مسابقه سفره شب یلدا شرکت کردند و سه نفر از آنها برنده این رقابت شدند.

به گزارش صبح پردیس، هادی سوهانی رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس در آئین جشن یلدا در پردیس که با حضور امام جمعه پردیس، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اعضای شورای شهر و شهرداری پردیس در موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: شب یلدا جشنی خاطره‌انگیز برای همه ایرانیان است که در آن یکی سفارشات مهم دین مبین اسلام یعنی سنت حسنه صله‌رحم مورد تأکید بوده و هست.

وی افزود: ازاین‌رو، برنامه امروز در سایه تعامل و همکاری کمیسیون امور بانوان و همچنین کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر به همراه تلاش هیئت ورزش‌های همگانی این شهر برگزار شد و امیدوارم موردتوجه شهروندان گرامی قرار گرفته باشد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از کمیته‌های مختلف هیئت ورزش‌های همگانی شهر پردیس به سبب توسعه چشمگیر این ورزش بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی در سایه تلاش‌های زحمتکشان این مجموعه نه صرفاً به بیان من بلکه به زبان آمار و آخرین ارزیابی‌های ارائه‌شده از سوی مسئولان استانی، با جهشی قابل‌توجه همراه شده که بی‌شک روند مذکور ادامه می‌یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس تصریح کرد: ازاین‌رو، بر خود وظیفه می‌دانم از زحمات بی‌دریغ نایب‌رئیس هر دو بخش آقایان و بانوان، دبیر محترم و مسئولان کمیته‌های هیئت ورزش‌های همگانی شهر پردیس که با تقدیم وقت گران‌بها و اختصاص تجارب ارزنده خود موجبات ارتقای ورزش در این شهر را فراهم ساختند، تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است داوری آثار حاضر در نمایشگاه و تقدیم هدیه به بانوان برتر، اجرای گروه سرود نو گلان هنرمند، اجرای موسیقی سنتی و پاپ، تجلیل از مسئولان کمیته‌های برتر هیئت ورزش‌های همگانی شهر پردیس و … از برنامه‌های اجراشده در جشن یلدا پردیس بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا