برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در بومهن

جشن بزرگ نیمه شعبان به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت در بومهن برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، جشن بزرگ نیمه شعبان به همت شهرداری بومهن و در محوطه باز این شهرداری و با حضور پرشور و خارج از تصور شهروندان بومهنی و نیز با مجری‌گری سید مرتضی حسینی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این جشن با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز شد و سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی، امام جمعه پردیس به تقدیر از شهرداری بومهن برای برپایی این جشن پرداخت و این‌گونه جشن‌ها را برای بالا بردن روحیه شهروندان مثبت ارزیابی کرد.

حسن ریوندی، هنرمند به‌نام کشورمان برنامه‌های منحصربه‌فرد، شاد و مفرح خود را برای حضار اجرا کرد و ادامه‌بخش این جشن، حضور محمد رستمی‌نیا رئیس شورای شهر بومهن و خیرمقدم‌گویی وی به حضار بود؛ سپس گروه تواشیح نورالساجدین سه قطعه از کارهای خود را اجرا کرد.

حجت‌الله تاج‌محمدی، شهردار بومهن در ادامه این جشن با حضور روی صحنه، از حضور پرشور شهروندان تقدیر و از کمبود جا و حضور برخی از شهروندان در پشت‌بام‌ها، دیوارها و ساختمان‌های مجاور ابراز ناراحتی کرد و اظهار داشت: امیدوارم روز خوبی باشد و حادثه‌ای رخ ندهد و در آینده این مشکل با تدارک محلی بهتر رفع شود.

وی افزود: نگرانی‌ها و مشکلاتی در شهرمان داریم که امید است در فرصت باقی‌مانده‌ای که برای خدمت‌رسانی به شهروندان در اختیار داریم، بتوانیم مشکلات و نگرانی‌ها را رفع کنیم تا شهری پویا، زنده و بدون مشکل داشته باشیم.

در ادامه مراسم، به مناسبت هفته روابط عمومی از سه کارمند این حوزه در شهرداری بومهن با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

در پایان این جشن، حمید عسکری خواننده محبوب و مردمی کشورمان با اجرای چند قطعه شاد روزی خاطره‌انگیز را برای حضار رقم زد.

با توجه به رشد جمعیت شهرستان پردیس و به‌تبع آن شهر بومهن، برگزاری این‌گونه مراسم نیاز به فضای بیشتر و وسیع‌تری دارد تا شهروندان با خاطری آسوده و فارغ از مشکل در محیطی آرام حضور پیدا کنند؛ باید مکانی ایمن و با گنجایش بالای جمعیت برای این‌گونه جشن‌ها تدارک دیده شود تا در آینده با صحنه‌هایی مخاطره‌آمیز مواجه نشویم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا