برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در سال جدید/ تشریح اولویت‌های امسال شهرستان پردیس از زبان فرماندار

حسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در اولین جلسه شورای اداری، اولویت‌های کاری شهرستان در سال جدید را برشمرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، اولین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در سال ۱۴۰۳ به ریاست محسن قضاتلو فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه، اعضای شورای تامین، معاونان فرماندار، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و نهادها، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران در محل سالن جلسات شهید طهماسبی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پردیس در این جلسه با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس به تشریح برخی اقدامات انجام گرفته در سال گذشته و بیان اولویت‌های فرمانداری در سال جدید پرداخت.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز تلاش برای تحقق شعار سال و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار مسئولان دانست و گفت: مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند صاحبان اصلی انقلاب هستند و این انقلاب را نگه داشته‌اند بنابراین نباید بگذاریم بعضی‌ها با عملکرد نامطلوب خود مردم را به دین، انقلاب و اسلام بدبین کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز به بیان برخی جرایم متصور شده در قانون برای ترک فعل مدیران و دستگاه‌های اجرایی پرداخت و از روسای ادارات خواست نسبت به صیانت از حقوق عامه، نظارت بر پرسنل ادارات و خدمات صادقانه به مردم دقت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان و فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج نیز به بیان نکاتی پرداختند و روسای ادارات حاضر نقطه نظرات خود را مطرح کردند و پیرامون سامانه رصد اشتغال، گزارش خدمات سفر در طی نوروز، اجرای گشت‌های تعزیراتی، دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت، پیگیری موضوعات بخش ها و موضوعات اجتماعی، فرهنگی و عمرانی شهرستان تبادل نظر صورت گرفت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا