معاون فرماندار پردیس:

برگزاری انتخابات بی‌حاشیه و سالم هدف ما است

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی‌حاشیه و سالم را در شهرستان برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین آرمودیان روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری نخستین نشست ستاد انتخابات شهرستان پردیس اظهار داشت: مباحث انتخاباتی در اولویت فرمانداری است و باید با برنامه ریزی مشارکت حداکثری شهروندان را در انتخابات رقم بزنیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان و واگذاری مسکن مهر در آینده نزدیک، اتکا به آمار ادوار گذشته برای برنامه‌ریزی آینده جوابگو نخواهد بود و در این مسیر از همکاری ادارات، نهادها و دستگاه‌ها نیز بهره خواهیم برد.

این مسئول به چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مولفه‌های مورد تاکید معظم له است و فرمانداری نیز به عنوان مسئول اجرای انتخابات این موارد را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: مشکلاتی که در انتخابات پیشین داشتیم با برنامه‌ریزی و مشارکت برطرف شود و روسای کمیته‌ها نیز لازم است ضمن اتکا به تجربه‌های ادوار گذشته، به قوانین و مقررات اشراف کامل داشته باشند و در انجام شرح وظایف خود، تعامل، همکاری و هم افزایی با دیگر کمیته‌ها را مد نظر قرار دهند.

جلسات ستاد انتخابات شهرستان پردیس با هدف برنامه‌ریزی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به ریاست محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد، حاضران به بیان دیدگاه ها، نتایج آسیب شناسی انتخابات دوره گذشته پرداختند و راهکارهایی برای کاهش مشکلات و هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات در این شهرستان ارائه کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا