برگزاری آیین تجلیل از آتش نشانان شهرداری پردیس/ یکی از معابر شهر پردیس به نام شهید علی لندی مزین می شود

شهردار پردیس در مراسم تجلیل از آتش نشانان به مناسبت هفتم مهر که با حضور معاونت های شهرداری و آتش نشانان در ایستگاه آتش نشانی فاز ۱۱ برگزار شد از نامگذاری یکی از معابر شهر پردیس به نام شهید علی لندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، مرتضی همتی در این مراسم اظهار داشت: هفتم مهر و روز آتش نشان روز تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگی عجین با اصالت ایرانی و نشر و نما یافته با دین مبین اسلام که طی هشت سال دفاع مقدس تکامل یافت و امروز از درون آن نه تنها بزرگانی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بلکه نوجوانانی غیور نظیر شهید علی لندی به جهان معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما توسعه این فرهنگ مصونیت بخش برای کشور و انقلاب اسلامی است، از این رو در آینده ای نزدیک یکی از معابر شهر پردیس به نام زیبنده شهید علی لندی نامگذاری می شود.

به گفته همتی، شهر پردیس از چند جنبه نظیر مجاورت با گسلی لرزه خیز، استقرار ۹۵۰ برج مسکونی و وجود چهار هزار و ۵۰۰ واحد کارگاهی در هشت لکه صنعتی رو به توسعه عمدتا فعال در حوزه تولید مصنوعات چوبی، مستعد بروز بحران های احتمالی است و باید عوامل تهدید کننده و زیانبار در این زمینه ها شناسایی، ارزیابی و کنترل شوند.

وی ادامه داد: پیش نیاز مقابله با حوادث احتمالی و اجرای صحیح عملیات های امداد و نجات وجود نیروهای زبده، ورزیده، بی باک و برخوردار از آموزش های کافی است و در عین حال باید بخش عمده ای از توان بدنه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس صرف حفظ سلامت آتش نشانان شود چراکه این عزیزان سرمایه های بزرگ جامعه محسوب می شوند.

بر پایه این گزارش، در پایان مراسم مذکور از آتش نشانان شهرداری پردیس با تقدیم شاخه گل و لوح سپاس، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا