برپایی ۱۵ ایستگاه اطعام غدیر در بومهن

شهردار بومهن گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و دهه ولایت در ۱۵ نقطه شهر، ایستگاه طعام غدیر و ایستگاه صلواتی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ پانزدهم تیرماه روز پنجشنبه بر پا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجتبی رضا‌زاده گفت: برگزاری جشن‌ها از دهه امامت و ولایت آغاز شده و تا شب عید غدیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی و اطعام غدیر در پیرامون امامزاده سلطان مطهر «ع»، حضور ۱۵ هیات مذهبی در ایستگاه‌های اطعام غدیر با همراهی اداره تبلیغات اسلامی بخش دیگری از جشن‌های دهه ولایت در شهر بومهن است.

شهردار بومهن گفت: برگزاری ایستگاه صلواتی در مسجد جامع اهل بیت «ع»، مسجد صاحب زمان (عج) و مقابل شهرداری بومهن، برگزاری جشن رویش‌های غدیر برای جوانان و نوجوانان علوی که در شب عید سعید غدیر بر پا خواهد شد، بخش دیگری از برنامه‌های دهه ولایت است.

رضا زاده افزود: برگزاری جشن غدیریه در محوطه امامزاده سلطان مطهر توسط شهرداری و در بوستان برکت دو ساعت قبل از اذان مغرب و عشا توسط حوزه معاونت بسیج جنوبی با پشتیبانی شهرداری در شب عید غدیر برای شادی‌بخشی به شهروندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کاروان شادی، توضیح داد: کاروان شادی توسط بسیج فرماندهی سپاه با حمایت شهرداری در محلات مختلف شهر در روز عید غدیر حرکت می‌کند.

شهر بومهن با یکصد هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا