برپایی میزخدمت صندوق بیمه اجتماعی در روستای باغکمش

کارگزاری های بومی برای سهولت اهالی روستاها به منظور دسترسی بهتر به خدمات صندوق بیمه روستایی در پردیس راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، در راستای نخستین جلسه ستادراهبردی صندوق بیمه روستاییان ، کشاورزان و عشایر میز خدمت این صندوق با حضور نماینده استان و یکی از کارگزاران‌ به مدت ۲ روز در محل دهیاری باغکمش برگزار شد.

بخشدار مرکزی در این رابطه گفت: در راستای اجرای مصوبات و آشنایی اهالی با خدمات صندوق، میزخدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، با همکاری شورای اسلامی، دهیاری روستای باغکمش و با حضور نماینده صندوق و کارگزاری رسمی برگزار گردید.

حیدری افزود: این میزخدمت با هدف افزایش سطح رفاه و ارائه خدمات در دسترس و آسان به اهالی روستا برگزارشد.

وی اظهارداشت : این برنامه‌پاسخگویی با اطلاع رسانی مطلوب دهیاری، استقبال خوب بانوان، جوانان و اهالی روستا را به دنبال داشت و کلیه امور مشاوره، ثبت نام متقاضیان و تمدید دوره بیمه پردازی بیمه شدگان صندوق انجام گردید.

وی تأکید کرد؛ در حال مذاکره جهت‌ راه‌اندازی کارگزاری های بومی برای سهولت اهالی روستاها به منظور دسترسی بهتر به خدمات صندوق بیمه روستایی در پردیس هستیم و گفت: استقبال بی‌نظیراز این طرح سبب شد تا کارگزاری به روستای اصطلک نیز برای ارائه خدمات مراجعه تا افراد بیشتری از خدمات صندوق مطلع و بهره‌مند شوند.

در ادامه سعید شکاری سرپرست دهیاری باغکمش گفت: طی ۲ روز اهالی روستا با حضور در محل دهیاری از مزایای این طرح مطلع و خدمات بیمه‌ای و مشاوره‌ای به روستاییان، کشاورزان و بعضاً عشایر و برخی اقدامات اجرایی عضویت در بیمه را آغاز نمودند.

شکاری خاطرنشان ساخت: میزخدمت پیرو تاکید بخشدار مرکزی در راستای آگاه‌سازی جامعه زحمتکش از خدمات عضویت در این صندوق و کاهش تردد روستاییان با انجام امور بیمه‌ای در روستا و با هدف حفظ سلامتی روستاییان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا