برپایی اختتامیه بزرگترین رویداد فناورانه خاورمیانه inotex 2021 با حضور رییس قوه قضائیه و سخنرانی شهردار پردیس

مراسم پایانی دهمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رییس قوه قضائیه، سورنا ستاری معاون فناوری رئیس جمهور، آقاجری دادستان و مرتضی همتی شهردار پردیس، دیگر مسئولان و پیشتازان حوزه فناوری کشور با همکاری شهرداری پردیس در پارک فناوری این شهر برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، مسئولان حاضر در مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه، با آخرین دستاوردهای جوانان فناور و خلاق کشور در حوزه های مختلف فناوری آشنا شدند.

مرتضی همتی شهردار پردیس بعنوان سخنران آیین اختتامیه اظهار داشت: امروز دهمين نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس به ایستگاه پایانی رسید بر خود وظیفه می دانم از همه كساني که در برپايي بزرگترین رویداد فناوارنه خاورمیانه در مطلع قرن جدید و برای نخستین بار در شهر پردیس زحمت كشيدند تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: برای من و همکارانم در مدیریت شهری پردیس بسی مایه مباهات بود که شاهد حضور فعال فناوران جوان و نخبه کشور در این رویداد بزرگ بودیم که برخی از محصولات ارائه شده در آن برای توسعه خدمات شهری بسیار کارگشا هستند و بی شک از آنها بهره خواهیم برد.

شهردار پردیس ادامه داد: امروز تلاش جمعی همکارانم در شهرداری پردیس و مدیران پارک علم و فناوری نشان داد که شهروندان پردیس میزبانانی شایسته برای دانشمندان جوان و نخبه بعنوان اصلی ترين دارايي يعني سرمایه های انسانی هستند و امیدوارم هر ساله شاهد برپایی نمایشگاه اینوتکس در پردیس باشیم.

مرتضی همتی با بیان اینکه شهرداری پردیس از ایده های نو در حوزه مدیریت شهری استقبال می کند، خاطرنشان کرد: یکی از هدفگذاری های شهرداری پردیس تبدیل این شهر به شهری هوشمند است و در این مسیر آغوش مديريت شهري پردیس به روی نخبگان دنياي بي پايان فناوري باز است.

وي اضافه كرد: شهر پرديس بعنوان بزرگترين كارگاه عمراني كشور در حوزه هاي مختلفي مثل صنعت ساختمان، صنايع توليدي با حدود ٨٥٠٠ واحد صنعتي و صنعت گردشگري علاوه بر حوزه هاي مرتبط با خدمات مديريت شهري مي تواند پذيراي ايده هاي نو ، فناوري هاي پيشرو و استارتاپ ها باشد و مديريت شهري نيز بعنوان شتاب دهنده مي تواند نقش ايفا كند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا