برنامه دوشنبه‌های سالمندی در پردیس برگزار شد

دوشنبه‌های شاد سالمندی با حضور سالمندان و بازنشستگان در مرکز فرهنگی و هنری شهرداری در بوستان شهریار پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، امروز تعداد زیادی از سالمندان خانم و آقا شهر پردیس در برنامه‌های شاد و مفرح دوشنبه‌های سالمندی نظیر؛ دف زنی و نی نوازی توسط هنرمندان، برگزاری مسابقه پرتاب توپ در سبد بین سالمندان به همراه اهدای جوایز، سنجش فشار خون و مشاوره پزشکی رایگان برگزار شد، حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نشاط افزایی در بین سالمندان و پیش کسوتان شهرستان هدف اصلی اجرای این برنامه است.

محمد سیفی گفت: سالمندان سرمایه‌های ارزشمند ما هستند و ما باید از تجربیات آنها در زندگی خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به استمرار برگزاری دوشنبه‌های سالمندی در سایر مناطق شهرستان خاطر نشان کرد: دوشنبه سالمندی ماه آینده در شهر بومهن و پس از آن در بخش جاجرود با کمک و همیاری دستگاه‌های خدمات رسان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ضمن قدردانی از فرمانداری، شورای اسلامی شهر، اداره بهزیستی، اداره بهداشت و درمان که در برگزاری این برنامه مساعدت داشتند، اظهار داشت: با کمک دستگاه‌های خدمات رسان و به منظور نشاط افزایی و حضور پر رنگ سالمندان در جامعه، برنامه‌های بهتری را در راستای رفاه حال سالمندان در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام مجید عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این برنامه حضور داشت، با اشاره به اهمیت تکریم بزرگسالان و سالمندان در آموزه‌های دینی، اظهار داشت: حضور بزرگترها در هر جمع آرامش و امنیت را با خود به همراه دارد و منشأ خیر و برکت هستند و اداره فرهنگ و ارشاد شهرسان پردیس از برنامه‌هایی که در راستای تکریم بزرگسالان برگزار شود، حمایت می‌کند.

هادی سوهانی رئیس هیأت همگانی شهرستان پردیس از برگزاری مسابقات ویژه سالمندان خبر داد و اظهار داشت: به زودی شهروندان بالای ۵۰ سال در مسابقات آمادگی جسمانی به میزبانی این هیأت شهرستان به رقابت می‌پردازند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا