برنامه‌ریزی برای حل مشکلات محورهای مواصلاتی پردیس/ بازدید از لکه‌گیری هندسی محور قدیم جاجرود

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای شهرستان پردیس گفت: برنامه‌ریزی و انجام اقداماتی برای رفع مشکلات محورهای مواصلاتی شهر پردیس از جمله محور بومهن به جاجرود در حال انجام است.
به گزارش صبح پردیس، ظهر امروز محمدرضا زمانی در حاشیه بازدید مجیدرضا نصرالله نژاد مدیرکل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران و سرهنگ حامد محمودی فرمانده پلیس‌راه غرب استان تهران از محورهای مواصلاتی واقع در حوزه شهرستان پردیس اظهار کرد: تصمیمات مناسبی در این بازدید اخذ شد.
وی افزود: طی این بازدید از لکه‌گیری هندسی محور قدیم جاجرود دیدار و با مشکلات و چالش‌های موجود در شهرستان آشنا و این نواقص مورد طرح، بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای پردیس تصریح کرد: امیدواریم با این بازدید و با همراهی مسئولان شهرستان پردیس، به‌زودی شاهد برطرف شدن معضلات و مشکلات محورهای مواصلاتی شهرستان پردیس باشیم.
زمانی گفت: مردم این منطقه حق دارند در کمترین زمان ممکن و بهترین شرایط به مقصد خود برسند و راهداری در این راستا تمام تلاش خود را می‌کند.

منبع: مهر
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا