برنامه‌های مدون در حوزه زنان و خانواده تهیه شده است

بخشدار مرکزی پردیس گفت: براساس سند تحول دولت مردمی برنامه های مدونی در حوزه زنان، خانواده و عفاف و حجاب تهیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محمود حیدری اظهار داشت: با توجه به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های حوزه اجتماعی، زنان و خانواده و همچنین ظرفیت‌های موجود در این حوزه، برنامه های مدونی تهیه شده است.

وی با اشاره به موضوعات راهبردی حوزه زنان در شهرستان پردیس، توضیح داد: نقش‌آفرینی بانوان و ترویج سبک زندگی ایرانی –  اسلامی، راه اندازی کارگروه بانوان بخش مرکزی پردیس هم‌سو با سیاست های فرمانداری با موضوعات گفتمان‌سازی الگوی سوم زن، جمعیت، کسب‌ و کار پایدار، تحکیم بنیان خانواده، زیست عفیفانه، حجاب پایدار، نشاط اجتماعی، حقوق و مسئولیت های زنان و استفاده از ظرفیت حلقه های میانی بخشی از اهداف بخشداری برای هویت سازی در بخش های یاد شده است.

بخشدار مرکزی پردیس گفت: عفاف و حجاب یکی از موارد مهم اجتماعی است و عفاف تنها مختص بانوان نیست و مردان نیز باید رفتار عفیفانه داشته باشند و در این خصوص نیز کارگروه حجاب و عفاف بخش پردیس در حال انجام اقدامات‌ پژوهشی و میدانی با همکاری بانوان‌ موثر روستایی است.

حیدری با اشاره به ضرورت توجه به حضور کودکان و نوجوانان در مساجد ادامه داد: توجه ویژه هیات امنای مساجد و ادارات فرهنگی به موضوعات فرهنگی روستا در مساجد برای کودکان بومی به منظور آموزش آموزه های مذهبی و فرهنگی ضرورت دارد.

انتهای پیام/


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا