برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان با اولویت حوزه جوانان و نوجوانان

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در جلسه هیئت اندیشه ورز شهرستان با تاکید بر لزوم اولویت بندی آسیب‌های اجتماعی در شهرستان، بر اهمیت توجه به حوزه جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس این جلسه با حضور آرمودیان مقدم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار تنی چند از رؤسای ادارات، اعضای هیئت اندیشه ورز و چند تن از جوانان نخبه شهرستان برگزار و در ابتدا پیرامون برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج، بهره‌گیری از مشاوران، روانشناسان و پزشکان عمومی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به مسائل و مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و حمل و نقل، ضرورت برنامه‌ریزی برای اشتغال جوانان تشکیل جلسات سواد رسانه‌ای و کمیته‌های مرتبط و ایجاد خطوط مشاوره‌های تلفنی تبادل نظر انجام گرفت.

فرماندار پردیس در این جلسه شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان و همه ظرفیت‌های شهرستانی برای اولویت بندی و برنامه‌ریزی رفع آسیب‌های اجتماعی را مهم دانست و خواستار توجه ویژه به حوزه جوانان و نوجوانان شد.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه آموزش‌های مهارت‌های زندگی، تاب آوری اجتماعی و روابط بین زوجین در مراکز مشاوره و مشاوران ادارات مرتبط، برنامه ریزی برای موضوعاتی همچون اشتغال، اعتیاد و طلاق را در اولویت کاری دانست.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا