بررسی پایش اثرات ساخت و ساز روستاها بر آلودگی آب سد ماملو در شهرستان پردیس

ششمین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان پردیس به ریاست امین قنبری معاون عمرانی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در این نشست نمایندگانی از بخشداری ها، شهرداری ها و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور منابع آب، شرکت عمران شهر جدید پردیس و صمت حضور داشتند.

در ابتدا نماینده امور منابع آب و شرکت عمران شهر پردیس گزارشی از رفع تصرف ها در بستر و حریم رودخانه ها و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی اشتر گردن به ارائه کردند.

در ادامه پیرامون لزوم اخذ استعلام کاربری ملک توسط اداره صمت پیش از صدور مجوز فعالیت، پیشگیری از احداث درب و دیوار در اراضی باغی و صدور مجوز ساخت و ساز توسط اداره راهداری در عرصه حریم راه ها تبادل نظر انجام گرفت و در پایان مقرر شد؛ اداره صمت موضوع مربوطه را از سازمان صمت استان استعلام کند همچنین اداره منابع طبیعی مشخصات و نقشه های اراضی تحویل شده به شرکت عمران شهر پردیس در محدوده اشتر گردن را به این شرکت ارائه دهد.

تعیین تکلیف اراضی واقع شده در محدوده طرح هادی شهر سعیدآباد، خودداری اداره راهداری و حمل نقل جاده ای از ارائه پاسخ مستقیم به متقاضیان بدون اخد نظر ادارات مرتبط و برگزاری جلسه تخصصی به منظور پایش اثرات ساخت و ساز روستاها بر آلودگی آب سد ماملو از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا