بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با حضور در پردیس روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی را بررسی کرد.

به منظور پیگیری و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی در پردیس، صبح امروز چهارشنبه 19 تیرماه 98 نشستی در محل شرکت عمران با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، اعضای مجمع شرکت مادر، مدیرعامل شرکت عمران پردیس، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت عمران و مدیران طرح کلیه فازها برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس،  در ابتدای این نشست مدیران طرح فازهای مسکن مهر به تفکیک گزارشی دقیق از میزان عملیات‌های انجام شده در 6 ماه اخیر و پیشرفتپروژه ها در بخش‌های ساخت، آماده‌سازی و محوطه‌سازی ارائه کردند. در ادامه مشاور عالی مدیرعامل شرکت عمران از وضعیت کارگزاری مسکن مهر و تخصیص واحدها و تحویل قراردادها به اعضای مجمع شرکت مادر ارائه داد. پیر فرشیهمچنین خبر از استقبال چشم‌گیر فروش نقدی عرصه با اعمال تخفیفات داد که باعث خواهد شد تا منابع نقدی خوبی به پروژه‌ها تزریق شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز با اشاره به پیشرفت خوب پروژه‌ها در تمام فازها از پیگیری‌های جدید شرکت برای خرید نصبیات پروژه‌ها خبر داد و گفت بخش عمده‌ای از نصبیات با توافق شرکت‌های تولیدی داخلی در حال خرید می‌باشد. استفاده حداکثری از فرصت باقی‌مانده در فصل کاری برای تکمیل محوطه‌سازی‌ و آماده‌سازی پروژه‌ها موضوع مهم دیگری بود که هدایت به آن اشاره کرد و اعلام کرد که طبق برنامه تا پایان سال تمامی معابر و اصلی فاز 5 و 9 قدیم کامل خواهند شد و در فاز 11 نیز عملیات محوطه‌سازی به زودی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

در پایان معاون وزیر راه و شهرسازی به صحبت پرداخت و از نگاه ویژه شرکت مادر به موضوعات پردیس و تسهیل سریع امور مربوط به این شهر در مجمع شرکت مادر خبر داد. او روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس را عامل افزایش امیدواری در فضای عمومی دانست و از ضرورت تأمین خدمات سریع روبنایی و ایجاد امکانات رفاهی برای ساکنین گفت. طاهرخانی روند فروش عرصه در پردیس را مثبت ارزیابی کرد و گفت این موضوع باعث ایجاد درآمدی پایدار برای تزریق منابع به پروژه‌ها خواهد شد. معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب افزایش تسهیلات مسکن مهر در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت باید به‌صورت هدفمند تزریق اعتبارات صورت بگیرد تا بتوان به زودی پرونده مسکن مهر را بست. او همچنین برنامه اقدام ملی در تولید و عرضه مسکن مهر را اولویت جدی وزارت راه و شهرسازی دانست و خواستار حساسیت بیشتر در پیگیری شروع ساخت پروژه‌ها شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید پس از این جلسه به همراه اعضای مجمع و مدیرعامل شرکت عمران بازدیدی از کلیه فازهای مسکن مهر پردیس به عمل آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا