بررسی مشکلات مجتمع مسکونی غدیر شهر پردیس با حضور فرماندار

شامگاه دیشب و در پی بازدید فرماندار شهرستان پردیس از مجتمع مسکونی غدیر(هسا) در شهر پردیس مشکلات این شهر با حضور اعضای هیئت امنا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در ابتدای حضور فرماندار در مجتمع، اعضای هیئت امنا به بیان مشکلات درخواست ها و چالش های ساکنان این مجتمع پرداختند و در ادامه بازدید میدانی از سطح مجتمع انجام گرفت.

در این بازدید که قنبری معاون عمرانی فرماندار، ریاحی معاون شهردار پردیس و مسئولان وحدهای خدمات شهری، عمران و فضای سبز شهرداری نیز حضور داشتند، مواردی از جمله ساماندهی راه های ورودی و خروجی، تعیین تکلیف وضعیت ساختمانهای احداث شده برای نگهبانی مجتمع، وضعیت روشنایی معابر، کمبود سرانه های ورزشی و فرهنگی، تعیین تکلیف وضعیت بناهای آموزشی، افت فشار آب در برخی از ساختمان ها، مشکلات ناشی از لوله کشی گاز، امنیت مجتمع، خطرات ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های ایمنی در معابر و ساختمان ها و بهره گیری از فضاهای خالی موجود برای جبران بخشی از کسری سرانه ها مطرح شد.

فرماندار پردیس طی تماس تلفنی با روسای ادارات آموزش و پرورش و برق و مدیر پروژه های روبنایی شرکت عمران پردیس و بررسی میدانی با معاونان شهردار مشکلات موجود را ارزیابی و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

قضاتلو در پایان این بازدید و در جمع اعضای هیئت امنا با بیان اینکه استفاده از مشارکت مردمی در رفع نیازهای این مجتمع ضروری است گفت: شرایط این مجتمع به گونه ای است که باید ساکنان و مالکان واحدها، مشارکت خوبی با مدیریت شهری داشته باشند و متولیان امر نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای کمک به جبران کمبود سرانه ها دعوت به همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا