بررسی مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان پردیس/ تاکید بر بهره‌برداری 100 درصدی پروژه‌های ورزشی پردیس

در دیدار عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس با نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان بررسی شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از برنا، در بخش ورزش مواردی از جمله تامین سرانه های ورزشی، بهسازی و انجام تعمیرات سالن های ورزشی در حال بهره برداری، تعیین تکلیف سالن‌های ورزشی روستای سعید آباد و شهرک طلاییه، چگونگی حمایت از واحدهای ورزشی آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا، ساماندهی هیئت های ورزشی و راهکارهای افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه های ورزشی مطرح و پیرامون آن تصمیماتی اتخاذ شد.

بررسی وضعیت پیشرفت پروژه خانه جوان شهرستان، نحوه استفاده از مشارکت سمن‌های فعال در حوزه جوانان و حمایت از تاسیس سمن های جدید و تدوین برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و مفرح برای جوانان با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا نیز از موضوعات مطرح شده در حوزه جوانان بود.

در این نشست ضمن تاکید بر انجام اقدامات لازم برای بهره‌برداری ۱۰۰ درصد از پروژه‌های ورزشی شهرستان، مقرر شد سالن ورزشی تازه تاسیس واقع در بلوار چمران شهر پردیس همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد، همچنین اداره ورزش و جوانان نسبت به واگذاری سالن ورزشی واقع در شهرک طلاییه به شهرداری برای بازسازی، مرمت و بهره‌برداری اقدام کند.

تامین محل برای شروع فعالیت خانه جوان شهرستان تا زمان آماده شدن ساختمان مربوطه، احداث فضای بیشتر در سالن ورزشی سیاه سنگ، تعمیر کفپوش و بهسازی سالن ورزشی امام رضا(ع) و تسهیل شرایط ورود سرمایه گذاران به بخش ورزش از مصوبات دیگر این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا