بررسی مشکلات ادارات شهرستان پردیس برای اتصال به سامانه سیماد 

جلسه بررسی مشکلات ادارات شهرستان پردیس برای اتصال به سامانه سیماد به ریاست اکبر هوشمند معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار برگزار شد. 

به گزارش صبح پردیس، این جلسه با حضور مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی و عضو شورای اداری شهرستان به همراه کارشناسان فن آوری اطلاعات ادارات برگزار و در ابتدا معاون فرماندار پردیس با بیان اینکه یکپارچه سازی بخشی از تکالیف ادارات در برنامه های توسعه ای کشور است گفت: این موضوع در کنار کاهش هزینه های ارسال مراسلات، امنیت و سرعت را نیز تامین می کند از این رو فرمانداری به جد پیگیر اتصال همه ادارات شهرستان به این سامانه است.

در ادامه روسای اداراتی که با سامانه یکپارچه مکاتبات الکترونیک دولت در ارتباط نیستند به بیان مشکلات اداره متبوع در این زمینه پرداختند و سپس مسئول فن آوری اطلاعات فرمانداری نیز روند و اقدامات لازم الاجرا در مسیر اتصال ادارات به این سامانه را تشریح و مقرر شد روسای ادارات پیگیری لازم را از ادارات استانی برای تسریع در اتصال به این سامانه انجام دهند و گزارش اقدامات طی یک ماه آتی به فرمانداری ارائه شود.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا