بررسی ساماندهی وانت‌بارها و فروشندگان محصولات کشاورزی در بومهن

نشست هم اندیشی شهردار و مدیران شهری بومهن با رئیس اداره جهادکشاورزی پردیس به میزبانی اداره جهادکشاورزی به منظور ساماندهی وانت بارها و فروشندگان محصولات کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، شهردار بومهن در این نشست احترام به حقوق شهروندی و امنیت و آسایش شهروندان را بزرگترین دغدغه مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: وانت بارها و فروشندگان سیار، موجب سد معبر و ترافیک گسترده در سطح معابر شهرگشته اند که این امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

رضازاده هدف از برگزاری این جلسه را هم اندیشی شهرداری و اداره جهاد کشاورزی در خصوص مهیاسازی محل مناسبی جهت اسکان و تجمیع فروشندگان سیار خواند و اظهار امیدواری کرد: با همکاری ارگانهای ذیربط بتوانیم هم به روانسازی ترافیک کمک کنیم و هم بتوانیم عزیزانی که مشغول به حرفه فروشندگی بصورت سیار هستند را در محل مناسبی اسکان دهیم.

قریشی رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان نیز، ضمن استقبال از پیشنهاد شهرداری بومهن گفت: جهادکشاورزی نیز از ظرفیتها و امکانات خود جهت ایجاد منظر بصری مناسب در سطح شهر استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا