بررسی راهکارهای کاهش مصرف برق صنایع در شهرستان پردیس

نشست جلسه بررسی راهکارهای کاهش مصرف برق در صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان شهرستان پردیس به ریاست علی کربلایی سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، در این جلسه مدیر عامل شرکت توزیع برق شرق استان تهران ضمن تشریح وضعیت تولید و توزیع برق درسال جاری، خواستار همکاری همه جانبه واحدهای صنعتی برای تامین برق پایدار شد.

در ادامه نیز معاون فرماندار پردیس ضمن تاکید بر اهمیت برق برای واحدهای تولیدی گفت: با توجه به وضعیت بحرانی که در پیش خواهیم داشت و لزوم در نظر گرفتن منافع بخش خصوصی، تولید کنندگان و مردم، مدیریت بهینه مصرف برق به ویژه در ساعات پیک مصرف می تواند ضامن تحقق توزیع عادلانه انرژی برق میان واحدهای صنعتی و مسکونی باشد.

اهتمام احدهای صنعتی برای به روزرسانی تجهیزات و مدیریت مصرف برق، پیش بینی قطعی برق واحدهای صنعتی با توجه به دستورالعمل های اجرایی موجود و مد نظر قرار گرفتن نظرات نمایندگان واحدهای صنعتی به صورت یک روز در هفته طی فصل گرما و اطلاع رسانی چگونگی اجرای محدودیت ها در صورت اعمال در مناطق صنعتی توسط اداره صمت، اتحادیه ها و نمایندگان واحدهای صنعتی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا