بررسی تمهیدات لازم برای برگزاری چهار انتخابات همزمان در سال ۱۴۰۰ در کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان پردیس

دومین نشست هماهنگی کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان پردیس با حضور سید مهدی حسین نژاد معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و توکل لطفی معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان پردیس، بخشداران بومهن و جاجرود، شهرداران پردیس و بومهن، دهیاران، نمایندگان شرکت عمران شهر جدید پردیس و رئیس اداره صمت شهرستان در این جلسه حضور داشتند.

لطفی، معاون سیاسی فرماندار در این نشست با اشاره به اینکه چهار انتخابات همزمان در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد گفت: اجرای فرآیندهای انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی و در چارچوب های قانونی معین بسیار مهم است و اعضای کمیته پشتیبانی باید با پایبندی به قانون گام موثری در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شهرستان بردارند.

سید مهدی حسین نژاد معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرماندار و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات نیز در ادامه با تشریح ماده در ۷۱ قانون انتخابات پیرامون همکاری همه ادارات و دستگاه ها برای برگزاری انتخابات، از اعضای کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خواست برای تامین ملزومات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز با توجه به اختیارات قانونی همکاری لازم را با ستاد انتخابات انجام داده و زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه را در شهرستان فراهم کنند.

در ادامه افراد حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بر اهمیت پیش بینی نیازها و ارائه راهکار برای چالش های پیش رو در تامین نیازمندی های برگزاری انتخابات قبل از شروع رسمی فرآیندهای مربوطه تاکید کردند.

در پایان مقرر شد پس از اعلام ملزومات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات توسط ستاد انتخابات، اعضای کمیته با توجه به تقسیم کار انجام گرفته و بر اساس برنامه زمانبندی اعلامی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا